|

آزمون جلوی سوریه به نکونام می‌رسد؟

سردار آزمون

متخصص گلزنی به سوریه، امیدوار است که در دیدار سه‌شنبه شب برای چهارمین بار دروازه این تیم را باز کند.

لینک کوتاه کپی شد

سردار آزمون که دیدار رفت مقابل سوریه را به دلیل محرومیت از دست داد، امید اصلی گلزنی تیم دراگان اسکوچیچ در بازی سه‌شنبه شب محسوب می‌شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی، سردار که جلوی لبنان، با یک ضربه نوک پای فوق‌العاده مانع ثبت اولین شکست تیم ملی با دراگان اسکوچیچ شد، با روحیه بی‌نظیرش، نقش مهمی در گل دوم تیم ملی داشت.

او که حالا با 38 گل زده، در کنار علی کریمی در رده چهارم برترین گلزنان تاریخ تیم ملی قرار گرفته، در صورتی که بتواند به سوریه گل بزند، به تعداد گلهای ملی جواد نکونام – 39 گل – خواهد رسید و می‌تواند در کنار او، سومین گلزن برتر تاریخ تیم ملی شود.

از طرف دیگر، گلزنی احتمالی آزمون به سوریه باعث خواهد شد که این تیم با چهار گل خورده از سردار، تبدیل به تیمی شود که بیشترین گل را از مهاجم تیم ملی خورده است.

آزمون جلوی مقدونیه – در دیدار دوستانه – و کامبوج – در مرحله قبلی انتخابی جام جهانی، هت‌تریک کرده و در تقابل‌های قبلی‌اش با عراق هم سه بار دروازه این تیم را مثل سوریه باز کرده منتهی تا امروز به تیمی بیشتر از 3 گل نزده و حالا جلوی سوریه این فرصت را دارد که رکوردش را ارتقا دهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی