|

نکات مهم نحوه قرعه کشی پلی آف جام جهانی در اروپا

اطلاعات کلیدی برای قرعه کشی بزرگ جام جهانی در قاره اروپا را می‌خوانید.

لینک کوتاه کپی شد

با نزدیک شدن به پایان رقابت گروه‌های مقدماتی جام جهانی در قاره اروپا، توجه‌ها به طور طبیعی به مرحله کلیدی بعدی برای نهایی کردن جایگاه نمایندگان اروپا در قطر معطوف شده است: پلی آف.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایلنا؛ 10 صدرنشین گروه مستقیماً واجد شرایط خواهند بود، اما 12 تیم سپس برای سه بلیط نهایی مسابقات سال آینده مبارزه خواهند کرد. نام های بزرگ زیادی در میان آن تیم‌ها وجود خواهد داشت و رقابت برای سهمیه های نهایی مطمئناً شدید خواهد بود.

قرعه کشی پلی آف مقدماتی جام جهانی در اروپا چه زمانی برگزار می‌شود؟

قرعه کشی پلی آف اروپا برای جام جهانی قطر 2022 روز جمعه 26 نوامبر ساعت 17:00 CET در زوریخ برگزار می شود.

پلی آف چه فرمتی خواهد داشت؟

 در اولین فرمت راهیابی اروپا به جام جهانی، بازی های پلی آف به شکل بازی های تک حذفی در دو دور، مرحله نیمه نهایی و مرحله نهایی برگزار می‌شود تا سه تیم صعود کننده به قطر مشخص شوند. این بسیار شبیه فرمت پلی آف یورو 2020 است که چندین تیم شرکت کننده با آن آشنا هستند.

چه تیم هایی در پلی آف بازی خواهند کرد؟

لیست نهایی شرکت کنندگان تا اواسط هفته آینده مشخص می‌شود و شامل 10 تیم گروه‌ها به همراه بهترین دو تیم رده دوم دور گروهی لیگ ملت‌های 2020/21 می شود که در گروه خود اول یا دوم نشدند.

اکنون حضور پرتغال در پلی آف به همراه سوئد، اسکاتلند و روسیه، به علاوه اتریش، و یکی از دو تیم جمهوری چک یا ولز که از طریق رده بندی لیگ ملت‌ها در آنجا حضور دارند، تایید شده است.

در حال حاضر، هنوز چیزهای زیادی برای بازی در دور نهایی مسابقات وجود دارد، سوئیس و ایتالیا، فنلاند و اوکراین، ترکیه، نروژ و هلند، لهستان و انگلیس، بعلاوه مقدونیه شمالی و رومانی هنوز سرنوشت خود را تعیین نکرده‌اند.

بلژیک، کرواسی، دانمارک، فرانسه، آلمان، صربستان و اسپانیا به طور قطعی به عنوان صدرنشین گروه به طور قطعی به طور مستقیم به جام جهانی راه یافته اند.

پلی آف چه زمانی برگزار می شود؟

پس از انجام قرعه کشی در 26 نوامبر، تاریخ‌های کلیدی بعدی که باید منتظر آن باشیم، مرحله نیمه نهایی پلی آف است که در 24 و 25 مارس سال آینده برگزار می‌شود. پس از آن، همه چیز تا پایان ماه مارس مشخص خواهد شد و سه فینال در 28 و 29 مارس برگزار می‌شود. سپس، برای سه تیم پیروز که به گروه اروپا در قطر می‌پیوندند، آماده سازی برای اولین جام جهانی زمستانی آغاز خواهد شد. این رقابت‌ها از 21 نوامبر 2022 آغاز خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها