|

درخواست اسکوچیچ از ملی پوشان، حواستان به ریکاوری باشد!

تیم ملی فوتبال ایران فردا در شهر امان اردن به مصاف سوریه می رود تا ششمین بازی خود در مقدماتی جام جهانی 2022 را پشت سر بگذارد.

لینک کوتاه کپی شد

بعد از این بازی ملی پوشان چهارشنبه ساعت 11:30 با پرواز چارتر وارد تهران خواهند شد. اسکوچیچ از ملی پوشان داخلی خواسته روز چهارشنبه در تمرینات تیم های باشگاهی خود حاضر نشوند و به استراحت بپردازند. این بازیکنان در تمرین روز پنج شنبه تیم های باشگاهی خود حاضر می شوند تا با پشت سر گذاشتن یک تمرین سبک برای بازی در هفته پنجم لیگ برتر آماده شوند که این بازی ها در روز جمعه برگزار می شود. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ سازمان لیگ برتر برای جلوگیری از مصدومیت بازیکنان تیم ملی بازی های باشگاهی را 72 ساعت بعد از برگزاری بازی تیم ملی برنامه ریزی کرده است. در این بین ریکاوری ملی پوشان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. این فشردگی در فوتبال حرفه ای و اروپا هم وجود دارد و بازیکنان به دلیل ریکاوری مناسب به همراه استراحت و تغذیه خوب هیچ مشکلی در فشردگی بازی ها پیدا نمی کنند. هر چند باید گفت برخی از ابزارهای ریکاوری در باشگاه های ایرانی وجود ندارد. همانند محفظه ای که به سرعت دمای بازیکن را بعداز تمرین پایین می آورد و موجب می شود بدن بعد از تمرین از لاکتیکی شدن دور شود.

مهمترین خبر های تیم ملی فوتبال ایران را در این صفحه بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها