|

ترافیک شدید بازیکنان در استقلال، فرصت یا تهدید؟

فرهاد مجیدی باید طوری مدیریت کند که بازیکنان نیمکت نشین این تیم هم راضی باشند.

لینک کوتاه کپی شد
1

فصل نقل و انتقالات به گونه ای برای استقلال پیش رفته که این تیم در پست های هافبک دفاعی و مهاجم تعداد زیادی بازیکن دارد و به همین دلیل در هر بازی تعداد زیادی بازیکن با کیفیت نیمکت نشین خواهند بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ در پست مهاجم استقلال تعداد زیادی بازیکن دارد تا جایی که با گذشت ۴ هفته از شروع لیگ برتر به بازیکنانی مثل محمدرضا آزادی و آرمان رمضانی اصلا فرصت بازی نرسیده است.

در سیستم ۳-۴-۳ فرهاد مجیدی کوین یامگا، فردین رابط، سبحان خاقانی، رودی ژستد، ارسلان مطهری، محمدرضا آزادی، آرمان رمضانی، امین قاسمی نژاد و امیرحسین حسین زاده می توانند در پست های تهاجمی بازی کنند که از میان این ۹ بازیکن فقط ۳ نفر می توانند در هر بازی در ترکیب ابتدایی به میدان بروند.

همچنین پست هافبک دفاعی هم با ترافیک بازیکن همراه است، جایی که استقلال در این پست بازیکنانی مثل آرش رضاوند، مهدی مهدی پور، سعید مهری، زبیر نیک نفس و روزبه چشمی را در اختیار دارد که مجیدی می تواند از جمع این بازیکنان در هر بازی حداکثر به ۲  بازیکن بازی بدهد.

این نشان می دهد راضی کردن تمام بازیکنان در این پست بسیار سخت است و فرهاد مجیدی باید راهکار مهمی برای دور کردن بازیکنان تیمش از حواشی احتمالی داشته باشد.

مهمترین خبر های تیم استقلال را در این صفحه بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها