|

سرانجام حضور تماشاگران در استادیوم ها چه می شود؟

تیم های لیگ برتری به خصوص تیم های پرطرفدار برای برگزاری بازی های خانگی با حضور تماشاگر هم چنان منتظر اعلام وضعیت از سوی سازمان لیگ هستند.

لینک کوتاه کپی شد

سازمان لیگ  تصمیم گیری در رابطه با حضور تماشاگران در استایوم ها را به وزارت بهداشت محول کرده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از منیبان؛ فدراسیون پزشکی – ورزشی پیش تر اعلام کرده بود از 20 آبان بازگشت تماشاگر به استادیوم های ورزشی البته با رعایت پروتکل های بهداشتی و هم چنین محدود بلامانع است و به دنبال این اعلام باشگاه هایی چون استقلال و تراکتورسازی اعلام کردند از این هفته حاضرند بازی های خود را با حضور تماشاگر برگزار کنند. اما فعلا مجوزی برای حضور تماشاگر در استادیوم ها به صورت رسمی صادر نشده است و با توجه به فرصت کمی که تا شروع بازی های هفته پنجم باقی مانده است به نظر می رسد در هفته پنجم هم بازی های لیگ برتر بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد. 

سازمان لیگ پیش تر باشگاه ها را موظف کرده بود سامانه بلیط فروشی اینترنتی را راه اندازی کرده و هم چنین ورودی استادیوم ها را به گیت های الکترونیکی مجهز کنند تا در صورتی که حضور تماشاگر در استادیوم ها آزاد شد منعی برای برگزاری بازی ها با حضور تماشاگر نداشته باشند. به نظر می رسد چند تیم لیگ برتری فاقد این امکانات هستند و در صورتی که محرومیت حضور تماشاگر در بازی های لیگ برتر برداشته شود آنها باز هم مجبور هستند بازی های خود را بدون حضور تماشاگر برگزار کنند. 

گفتنی است فیفا از مدت ها پیش به فدراسیون های ملی اجازه داده است که دیدارهای خانگی تیم ملی را با حضور تماشاگر برگزار کنند. این مجوز برای ایران هم صادر شده است به شرطی که فدراسیون فوتبال برای بازی های تیم ملی فوتبال ایران برای بانوان هم بلیط فروشی کند و این حضور به صورت غیر گزینشی باشد. فدراسیون فوتبال در تلاش بود دیدار با کره جنوبی را با حضور تماشاگر برگزار کند اما در نهایت به دلیل عدم فراهم شدن مقدمات این بازی بدون حضور تماشاگر برگزار شد. 

تیم های لیگ برتری به خصوص تیم های پرطرفدار برای برگزاری بازی های خانگی با حضور تماشاگر هم چنان منتظر اعلام وضعیت از سوی سازمان لیگ هستند و سازمان لیگ هم پیش تر تصمیم گیری در این باره را به وزارت بهداشت محول کرده بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها