|

بررسی آخرین پرونده های استقلال در فیفا و CAS!

باشگاه استقلال در محاکم بین‌المللی با پرونده‌هایی مواجه و در تلاش است که شرایط را به سود خود تغییر دهد.

لینک کوتاه کپی شد

دادگاه ورزشی CAS چندی روز پیش جلسه رسیدگی به پرونده شکایت آندره‌آ استراماچونی از باشگاه استقلال را به صورت آنلاین و با حضور وکلای دو طرف و شاهدان برگزار کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ در این جلسه، صحبت‌های خیلی جدیدی مطرح نشد. باشگاه استقلال اعلام کرد که استراماچونی نیتی برای ماندن در ایران و ادامه همکاری با استقلال را نداشت و دو ماه پرداخت نشدن مطالباتش را بهانه کرده بود. ضمن اینکه، سرمربی ایتالیایی سابق استقلال در مذاکرات بعدی شرط بازگشت را کاهش قرارداد دو ساله خود به یک سال اعلام کرد که همین درخواست نشان می‌دهد باشگاه استقلال حسن نیتش را برای پرداخت مطالبات استراماچونی و بازگشت او نشان داده است.

این در شرایطی است که باشگاه استقلال از امیرحسین فتحی خواسته بود که به عنوان مدیرعامل وقت باشگاه در این جلسه حضور پیدا کند اما وی چند روز پیش از برگزاری جلسه اعلام کرد که در جلسه حاضر نمی‌شود و درباره علت این موضوع نیز هنوز صحبت نکرده است.

باشگاه استقلال یک پرونده دیگر در دادگاه CAS‌ به دلیل شکایت لئاندرو پادوانی، مدافع برزیلی پیشین خود دارد که هنوز این پرونده تعیین تکلیف نشده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها