|

قرارداد سید جلال باوجود دو برابر شدن همچنان جزو ارزان ترین هاست!

شنیده‌ها از باشگاه پرسپولیس حکایت از آن دارد که به تازگی قرارداد سیدجلال حسینی 2 برابر شده است، اما باز هم در میان بازیکنان کلیدی کمترین است

لینک کوتاه کپی شد

بنابر اخبار تأیید شده سیدجلال حسینی برای فصل ۹۸-۹۷، دستمزد یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی به عنوان پایه در قراردادش نوشته شده بود و در ادامه برای فصل ۹۹-۹۸ رقم پایه قرارداد او به یک میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان و برای فصل ۱۴۰۰-۹۹ پایه قرارداد سیدجلال حسینی به یک میلیارد و ۸۷۲ میلیون تومان رسید.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرورزشی؛ این درحالی است که عملا قرارداد بازیکنان جدید این تیم و برخی دیگر بسیار بیشتر از مبلغ قرارداد سیدجلال حسینی بوده است.

فراموش نباید کرد علکرد خیره کننده سیدجلال حسینی در ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس در فصل گذشته باعث تحسین همگان شد. کاپیتان پرسپولیس که در ۳۹ سالگی به سر می‌برد، در چهار بازی تیمش توانسته بود تک گل سه امتیازی به ثمر برساند تا تیمش عملا با گل‌های او ۱۲ امتیاز به دست بیاورد. از طرف دیگر او به عنوان یک مدافع هم نقش کلیدی در دفاع از دروازه تیمش داشته تا پرسپولیس با اطمینان خاطر از خط دفاع کار کند و باز هم نقش تعیین کننده‌ای در قهرمانی تیمش داشت.

در این میان، اما حسینی عملا دستمزد کمتری نسبت به سایرین در پرسپولیس می‌گرفت تا اینکه شنیدیم به تازگی قرارداد سیدجلال حسینی دو برابر شده است، اما به رغم دو برابر شدن قرارداد سیدجلال حسینی باز هم او در میان بازیکنان اصلی پرسپولیس ارزان‌ترین بازیکن است!

از آن گذشته کاپیتان اول پرسپولیس در قیاس با کاپیتان‌های تیم‌های رقیب حدود یک سوم دستمزد می‌گیرد که با توجه به سابقه سیدجلال حسینی و موفقیت‌هایش بسیار قابل تأمل است. این مدافع با تجربه در حال حاضر پرافتخارترین بازیکن تاریخ لیگ برتر کشورمان محسوب می‌شود و ۱۱۵ بازی ملی در کارنامه دارد.

نکته دیگر در مورد سیدجلال حسینی اینکه هرگز در خصوص دستمزد همبازیان خود و سایر بازیکنان اعتراضی نکرده و بار‌ها در مصاحبه‌هایش عنوان کرده که هر کس هر چقدر می‌گیرد نوش جانش!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها