|

نگرانی جدید یحیی در رابطه با پرسپولیس!

سرمربی پرسپولیس قبل از بازی با مس رفسنجان این نگرانی جدی را دارد که ملی پوشان را ناآماده تحویل بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس در یکی از بازی های حساس هفته پنجم رقابت های لیگ برتر باید به مصاف مس رفسنجان برود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از شفقنا؛ سرخ پوشان درحالی باید به میدان روند که در دو بازی قبلی خود تنها یک امتیاز کسب کرده اند و سخت به سه امتیاز این بازی نیاز دارند.

پرسپولیس سه بازیکن اصلی خود را نزدیک به ۱۰ روز است که در اختیار ندارد و آنها در اردوی تیم ملی فوتبال ایران به سر می برند.

وحید امیری که در برابر لبنان ۹۰ دقیقه بازی کرد و از بهترین های میدان بود اما سرلک و مهدی ترابی مثل اردوی قبل تیم ملی فرصت بازی کردن پیدا نکردند و این می تواند هم روی روحیه آنها تاثیر گذارد و هم آنها را در شرایط بسیار بد بدنی قرار دهد.

این موضوع قبل از بازی برابر الهلال کاملا روی روند ملی پوشان پرسپولیس تاثیر گذاشت تا جایکه هم امیری و هم ترابی و سرلک ناامید کننده ظاهر شدند.

ملی پوشان پرسپولیس چهارشنبه خسته از امان برمی گردند و پنج شنبه هم باید راهی رفسنجان شوند و جمعه هم بازی. طبیعی است که یحیی گل محمدی ملی پوشان خود را در بدترین وضعیت تحویل بگیرد به ویژه ترابی و سرلک که فرصت بازی کردن نداشته اند.

آیا سرمربی پرسپولیس در بازی برابر مس از این سه بازیکن ملی پوش خود که از نفرات اصلی هستند بهره خواهد گرفت یا اینکه ارنج تیم را بدون آنها خواهد بست؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها