|

کاپیتان پرسپولیس همچنان نیمکت نشین!

سیدجلال حسینی احتمالا در بازی با مس رفسنجان هم نیمکت نشین خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس مقابل مس رفسنجان، کاپیتان اول خود را در ترکیب اصلی نخواهد داشت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ پرسپولیس احتمالا مقابل مس رفسنجان با سیستم دفاع سه نفره بازی می کند و دست یحیی برای انتخاب سه مدافع اصلی تیمش کاملا باز است. با توجه به این که سیدجلال حسینی در بازی قبلی مقابل گل گهر نیز نیمکت نشین بود، این احتمال می رود در بازی روز جمعه نیز نیمکت نشین باشد.

البته هنوز مشخص نیست این نیمکت نشینی به خاطر کشیدگی همسترینگ است یا فنی اما هرچه هست کادرفنی روی سه مدافع مورد نظرش برای بازی با مس رفسنجان به جمع بندی رسیده است.

در این شرایط احتمالا باز هم علیرضا ابراهیمی به عنوان استاپر راست، فرشاد فرجی در مرکز و علی نعمتی چپ پا در نقش استاپر چپ مثلث خط دفاع را تشکیل می‌دهند. این سه بازیکن تحت هیچ شرایطی نباید عقب بازی کرده و باید خط دفاعی را بالا آورده و در بازیسازی حضور فعالی داشته باشند. بنابراین همکاری خوبی باید بین سه مدافع پرسپولیس با وینگ بک ها شکل بگیرد.

به نظر می رسد ابراهیمی، فرجی و نعمتی که گل محمدی تاکید ویژه ای به جذب آن ها داشت، در بازی با مس این فرصت را دارند تا خودنمایی کرده و پس از 4 بازی همراه با حامد لک اولین کلین شیت پرسپولیس را در سرچشمه ثبت کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها