|

هرویه میلیچ دوباره استقلالی می شود؟

معاون بین‌الملل باشگاه استقلال: میلیچ هنوز شکایت نکرده است.

لینک کوتاه کپی شد

معاون بین‌الملل باشگاه استقلال، در گفت‌وگو با سایت باشگاه استقلال، در خصوص امور بین‌الملل باشگاه توضیحاتی ارائه داد که به شرح زیر است: میلیچ هنوز شکایت نکرده است

حامد افضلی، معاون بین‌الملل باشگاه استقلال، در گفت‌وگو با سایت باشگاه استقلال، در خصوص امور بین‌الملل باشگاه توضیحاتی ارائه داد که به شرح زیر است:

جلسه استماع (hearing) رسیدگی به پرونده استراماچونی به صورت آنلاین برگزار شد. در این جلسه باشگاه استقلال مدارک و مستندات جدیدی به دادگاه ارائه کرد. از هر طرف ۳ وکیل حضور داشت و از هر دو طرف افرادی به عنوان شاهد به جلسه دعوت شدند. تاریخ اولیه اعلام شده از سوی CAS برای صدور رای این پرونده ۳۱ ژانویه ۲۰۲۲ مصادف با ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ خواهد بود اما احتمال تعویق این تاریخ، زیاد است. این که می‌گویند در قرارداد استراماچونی بندی وجود دارد که باشگاه استقلال حق هرگونه شکایت را از خود سلب کرده، کذب محض است.

مدارک و مستندات درباره پرونده پادوانی به CAS ارائه شده و به احتمال بسیار زیاد یک جلسه رسیدگی آنلاین مانند جلسه موضوع استراماچونی برگزار خواهد شد که تاریخ آن هنوز اعلام نشده است. باشگاه در فیفا مبلغ صد هزار دلار محکوم شده و آماده پرداخت بودیم که پادوانی قبول نکرد چون می‌خواست پرونده را به CAS ببرد.

میلیج از گزینه های استقلالی است و با وجود حضور آجرلو گمانه زنی هایی از حضور میلیج در استقلال می دهد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • بامیه ارسالی در

    اگه برگرده استقلال عالی میشه ولی فکر نکنم بیاد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها