|

افشاگری ستاره سابق پرسپولیس در مورد جدایی دو بازیکن از این تیم!

محسن ربیع خواه : نوراللهی و کنعانی زادگان ، پیشنهادات معقولی داشتند که با آن موافقت نشد.

لینک کوتاه کپی شد

محسن ربیع خواه ، بازیکن پیشین پرسپولیس گفت : احمد نوراللهی و حسین کنعانی زادگان ، پیشنهادات معقولی داشتند که با آن موافقت نشد و این دو بازیکن رفتند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ محسن ربیع خواهد، هافبک سابق پرسپولیس در حالی که ۹۰ دقیقه برابر گل گهر بازی کرده بود از دقیقه ۳۰ بازی دوستانه با شاگردان یحیی گل محمدی وارد زمین شد و دفاع وسط بازی کرد!

صحبت از محسن ربیع خواه است. بازیکن بی‌حاشیه و زحمتکش سابق پرسپولیس که در حال حاضر عضو تیم پدیده مشهد است و در این تیم توپ می‌زند. او پیش از شروع دیدار تدارکاتی تیمش به طرف نیمکت پرسپولیس رفت و ضمن خوش و بش با یحیی گل‌محمدی و مربیان این تیم از آنها رخصت گرفت.

به همین بهانه دقایقی با محسن ربیع خواه صحبت کردیم که ماحصل آن را در زیر می‌خوانید.

هیچ خبری در خصوص بازی دوستانه پدیده مشهد و پرسپولیس منتشر نشد. تو مقابل تیم سابق خودت بازی کردی؟

البته اسم تیم ما شهرخودروست!

ولی ظاهرا هنوز نقل و انتقال آن رسمی نشده چون تمامی رسانه‌ها از اسم پدیده استفاده می‌کنند؟

به هر حال مالک باشگاه آقای حمیداوی است و اسم تیم هم شهرخودروست در جواب سئوال شما باید بگویم قرار نبود من مقابل پرسپولیس بازی کنم اما بالاجبار به زمین رفتم!

چرا قرار نبود مقابل پرسپولیس بازی کنی؟

دو روز پیش از دیدار با پرسپولیس من ۹۰ دقیقه کامل در بازی دوستانه مقابل گل گهرسیرجان به میدان رفته بودم. به همین خاطر اکبرآقا (میثاقیان) به من قبل بازی با پرسپولیس گفت که استراحت کنم و اگر لازم شد دقایقی در نیمه دوم به زمین بروم. متأسفانه در دقیقه ۳۰ مدافع وسط تیم ما مصدوم شد و مجبور شدم بازی کنم.

حالا چرا متأسفانه؟!

منظورم مصدومیت بازیکن خودمان بود. واقعا دوست ندارم بازیکنی مصدوم شود یا اینکه پس از آسیب دیدگی، من جانشین آن بازیکن شوم. از این جهت گفتم …

پس در تیم جدیدت هم آچار فرانسه هستی و هم هافبک بازی می‌کنی و هم دفاع وسط؟

(با خنده) آچار فرانسه نیستیم اما یک جور آچار هستیم دیگر!

قبل از شروع بازی سمت یحیی گل محمدی و نیمکت پرسپولیس رفتی؟

چرا نباید می‌رفتم؟ اتفاقا رفتم و خوش و بش گرمی‌هم با آقای گل محمدی و همبازیان سابق خودم داشتم. من همیشه خاطرات خوبی از بازی در پرسپولیس دارم و افتخاراتی در این تیم به لطف مربیان، همبازیانم و حمایت هواداران بدست آوردم که به آن می‌بالم.

با کدامیک از بازیکنان فعلی پرسپولیس هنوز در ارتباط هستی؟

با اغلب بچه‌ها در ارتباط هستم ولی اگر بخواهم یک اسم بیاورم آن بازیکن وحید امیری است.

چقدر هم وحید امیری این روزها در تیم ملی خوب بازی می‌کند؟

درست است. ماشالله وحید آچارفرانسه واقعی است. هر جایی در تیم ملی او را می‌گذارند بهترین نمایش را دارد.

شاید تو بهتر از بقیه وحید امیری را بشناسی. مجید جلالی او را الماس فوتبال ایران می‌خواند و ناصر محمدخانی طلا! تو اگر بخواهی یک جمله در توصیف دوست صمیمی‌ات بگویی؟

وحید امیری مسی بی ادعای فوتبال ایران است!

با احمد نوراللهی و محمد حسین کنعانی زادگان هم در ارتباط هستی؟

بله، چرا که نه؟!

نظرت راجع به جدایی این دو چیست؟

من یک سؤال دارم؛  چرا نباید می‌رفتند؟ این دو زحمات زیادی برای موفقیت پرسپولیس کشیدند و با این تیم قهرمان شدند. بازیکن پرسپولیس هم همیشه پیشنهاد دارد. من می‌دانم خواسته زیاد یا غیر معقولی هم نداشتند اما به هر حال با یکسری خواسته‌های معقول این دو بازیکن بزرگ و ملی پوش موافقت نشد تا بروند. هم احمد و هم حسین دلشان با پرسپولیس بود و مطمئن باشید اگر باشگاه می‌خواست می‌توانست این دو را راضی کرده و نگه دارد. وقتی این بی توجهی‌ها می‌شود بازیکن هم باید برای آینده اش تصمیم بگیرد. فردا روز که فوتبال احمد و حسین تمام شود کسی جواب سلام این دو را هم نمی‌دهد! الان شما وضعیت برخی پیشکسوتان محترم پرسپولیس را می‌بینید که با تعصب و جان و دل برای این تیم بازی کردند و متأسفانه الان اوضاع مالی مناسبی ندارند. به نظر من احمد نوراللهی و محمد حسین کنعانی زادگان تصمیم درستی گرفتند که به آینده خود فکر کردند.

بسیارخوب، در بازی دوستانه مقابل پرسپولیس این تیم را چطور دیدید؟

بازی بسیار خوبی بود و پرسپولیس هم خیلی تهاجمی‌و خوب بازی کرد. البته نمی‌توان از کنار بازی خوب بچه‌های ما هم بی تفاوت گذشت و فوتبال جانداری بود.

بی تعارف این پرسپولیس می‌تواند برای ششمین سال متوالی قهرمان لیگ برتر شود؟

چرا که نه؟ پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و در این سال‌ها هم مدعی اصلی قهرمانی بوده است. با تمام این صحبت‌هایی هم که می‌شود من باز معتقدم پرسپولیس شانس اصلی قهرمانی در لیگ بیست و یکم است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها