|

ادعای عجیب پیشکسوت استقلال درباره وحید امیری

این پیشکسوت استقلال و پرسپولیس به تمجید از وحید امیری ستاره پرسپولیسی تیم ملی پرداخت و مدعی شد که او می‌تواند بهترین بازیکن آسیا شود.

لینک کوتاه کپی شد

فراز فاطمی با تمجید از عملکرد وحید امیری در تیم ملی معتقد است که چند هفته مانده به پایان بازی‌ها صعود تیم ملی ایران به جام جهانی قطعی خواهد شد.

فراز فاطمی بازیکن پیشین استقلال و پرسپولیس در خصوص روند بازی دیشب گفت: تیم ملی بازی قابل قبولی را انجام داد و از شروع بازی مالکیت توپ و تسلط کامل به بازی داشت و توانست مزد زحماتش را با سه گل بگیرد و می‌توانست با تعداد گل بیشتر برنده بازی باشد. شرایط بازی طوری پیش رفت که ما می‌خواستیم.

او درباره‌ی گل سردار آزمون گفت: گل اول واقعا  فوق العاده و یک درس کامل برای مهاجمان بود. بهترین لمس توپ، بهترین حمل و بهترین ضربه به توپ را در این‌ گل دیدیم. سردار آزمون نشان داد که از کیفیت بالایی برخوردار است.

او در خصوص تاثیر کامبک مقابل لبنان گفت: وقتی شما یک هیچ در بازی عقبی و دقیقه نود به بعد دو گل میزنی و دو یک برنده می‌شوی خیلی تاثیر دارد و تاثیرات آن برد خودش را در بازی با سوریه نشان داد و واقعا بچه‌ها با روحیه بالایی مقابل این تیم قرار گرفتند.

فاطمی درباره‌ی بهترین بازیکن زمین گفت: وحید امیری به نظر من بهترین بازیکن زمین بود و طبق نظر شخصی من حقش است که بهترین بازیکن آسیا شود. او بازیکنی در خدمت تیم و بی حاشیه است و تمام وجودش را در بازی می‌گذارد.

واقعا برای هر مربی چنین بازیکنی نعمت است. من فکر می‌کنم امیری در یک سوم هجومی خودش را بهتر نشان می‌دهد و کارایی بالا تری نسبت به خط دفاع دارد اما بازیکنی است که در تمام پست‌ها قابلیتش را نشان داده.

او همچنین درباره‌ی گل سوم که توسط قلی زاده به ثمر رسید گفت: علی قلی زاده تکنیک فوق العاده‌، ناب و بی نظیری دارد و توانست این تکنیک را به رخ فوتبال آسیا بکشد. در آینده AFC درباره‌ی این گل حرف‌های زیادی خواهد زد.

او در ادامه درباره‌ی حواشی طارمی توضیح داد: مشکل طارمی هم که حل شده است و مشکل خاصی نیست. مهدی طارمی از کیفیت بالایی برخوردار است و جزو بازیکنان تراز اول دنیاست.

در این دوبازی مقابل تیم‌های درجه یک آسیا قرار نگرفتیم ولی مقابل تیم‌های با کیفیتی مثل کره و… به طارمی شدیدا احتیاج داریم. بازیکنی است که هر لحظه می‌تواند دروازه تیم‌های حریف را به خطر بیندازد مثل کاری که امروز آزمون انجام داد.

این پیشکسوت فوتبال ایران در نهایت درباره نیمکت نشینان تیم ایران گفت: با اینکه صعود ما تا نود درصد قطعی شده اما باز هم بازی‌های باقی مانده را باید جدی بگیریم و به بازیکنانی که کمتر بازی رسیده با اینکه بازیکنان تراز اولی هستند بازی برسد و به آن‌ها بیشتر اهمیت دهیم.

بازیکنانی مثل قایدی، صیادمنش و ترابی بازیکنانی هستند که می‌شود به آن‌ها بیشتر اهمیت داد تا در بازی‌های حساس آب دیده شوند تا بتوانند تاثیر گذار باشند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها