|

بازی استقلال با نساجی جنجالی می شود؟

نساجی با هر نتیجه ای در استادیوم آزادی پیش بینی می شود تبدیل به یکی از بازی های زیبای هفته پنجم لیگ برتر شود.

لینک کوتاه کپی شد

ستقلال به تیم بهتری به نسبت فصل گذشت تبدیل شده؛ دست کم می بینید در فاز دفاعی قوی تر شده و در 4 بازی تنها یک گل خورده است. در گذشته اینطور نبود و استقلال به حمله بیشتر از دفاع اهمیت می داد. در حالی که فوتبال از دو بخش تبدیل شده حمله و دفاع و این ها قابل جدا کردن نیست.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ در فاز حمله هم پیشرفت های استقلال ملموس است و اینطور می شود گفت به خاطر حضور پین (مربی ایتالیایی) تیم بهتر تمرین می کند و تیمی که خوب تمرین کند این خوبی را به بازی انتقال خواهد داد. پاس های متعدد در خطوط سه گانه و شروع حمله از منطقه یک سوم دفاعی و اصرار روی تاکتیک از پیش تعیین شده در صورت از دست رفتن توپ در منطقه یک سوم تهاجمی بدین معنی است که استقلال به تیم بهتری تبدیل شده و به همین بهانه اکنون با 10 امتیاز در صدر جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.

مصاف این هفته استقلال با نساجی است. این تیم البته در بازی گذشته در خانه نتیجه عجیبی به دست آورد و با دو گل مغلوب صنعت نفت شد که به نظر می رسد بیشتر به خاطر از دست دادن موقعیت ها در نیمه اول و شوت شگفت انگیز  و غیر قابل پیش بینی حکیم نصاری  و هم چنین اخراج محمد قربانی در ابتدای نیمه دوم بود اما نساجی ای که در بازی با پرسپولیس در استادیوم آزادی و در بازی با گل گهر در سیرجان دیدیم تیمی است که بالا فوتبال می کند. بی پروا و حتی در مصاف با تیم های مدعی به بردن فکر می کند. این تفکر نه تنها منجر به زیبایی بازی های لیگ برتر اگر باور چاشنی آن شود می تواند امتیازات مهمی را برای نساجی به ارمغان بیاورد. کما اینکه فصل گذشته و در 13 هفته پایانی و بعد از حضور ساکت الهامی منجر شد تیم از نظر امتیاز گیری در حد تیم های مدعی کسب سهمیه عمل کند.

فوتبال استقلال و دیگر تیم های مدعی زمانی از سکه می افتد و با چالش مواجه می شود که تیم روبرو بخواهد تمام و کمال در منطقه یک سوم دفاعی بازی کند و تنها اندیشه اش برای رسیدن به گل حملات سریع بعد از توپ گیری در منطقه یک سوم دفاعی باشد که کاملا واضح است نساجی چنین ایده ای ندارد. نساجی هفته هاست مالکیت توپ و تعداد پاس های بالا را بازی می کند و حتی از حیث آمار در بازی با پرسپولیس بهتر بود اگر چه در نتیجه این تیم پرسپولیس بود که سه امتیاز بازی را به دست آورد. این بدین معنی است که استقلال می تواند در مصاف با نساجی ارایه گر بازی همیشگی و تهاجمی اش باشد و این به زیبایی مسابقه کمک می کند و تماشاگران دو تیم فارغ از هر نتیجه ای که در این بازی رقم بخورد دست کم از فوتبال زیبایی که دو تیم به نمایش خواهند گذاشت، لذت خواهند برد. به واقع در این بازی هم استقلال دین خود را به تماشاگران فوتبال ادا خواهد کرد و هم نساجی.

و ایضا باید گفت نساجی هم راه درستی را در پیش گرفته است. پیشرفت زمانی به دست می آید که تیم های شهرستانی دست از تجمع از دقیقه یک تا 90 در منطقه یک سوم دفاعی دست بردارند و تلاش کنند حتی در مصاف با تیم های مدعی مالکیت توپ را تمرین کنند. به واقع دفاع کردن بس است؛ کمی حمله کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها