|

منصوریان: قول داده‌ ام که از مشکلات چماق نسازم!

منصوریان: قول داده‌ ام از مشکلات چماق نسازیم.

لینک کوتاه کپی شد

علیرضا منصوریان در خصوص بازی این تیم برابر گل گهر در کنفرانس خبری صحبت هایی را مطرح کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایران ورزشی؛ او گفت: فردا بازی بسیار سخت و نفس‌گیری خواهیم داشت. به تیم آقای قلعه نویی خوش آمد ویژه می گویم و احترام بسیار ویژه ای برای آقای قلعه نوعی قائل هستم و امیدواریم میزبان خوبی برای آن ها باشیم.

وی افزود:

با آنالیزی که از تیم گل گهر سیرجان داشته ایم، نحوه بازی این تیم کاملا تغییر کرده است و نفرات بسیار خوبی خریداری کرده اند. از بعد از بازی با تیم نساجی، تلاش کرده ایم تا بازی نساجی را آنالیز کنیم و فکر کنم روزی ۱۲ ساعت با تمرینات برای این بازی وقت گذاشته ایم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت:

این بازی برای ما بسیار سخت تر از بازی با پرسپولیس، استقلال و سپاهان است زیرا این تیم یک تیم بسیار فیزیکی است. بازیکنان ما از نظر فیزیکی، روحی و روانی بسیار آماده هستند و کم کم به هارمونی لازم رسیده ایم.

منصوریان عنوان کرد:

به تدریج به درجه ای از فوتبال می رسیم که از ۲۵ نفر بازیکن تیم، فرقی ندارد که کدام بازیکن به داخل زمین می رود. شعاری برای خودمان گذاشته ایم که یک نفر برای همه و همه برای یک نفر و به نوعی با شعار یک نفر برای آبادان و همه برای آّبادان بازی می کنیم.

وی ادامه داد:

چهار بازیکن مصدوم داریم. البته شانه یکی از بازیکنان مصدوم است که حدود دوماه آینده به ما ملحق خواهد شد. همچنین در تمرینات حسن بیت سعید را از دست دادیم و محمود مطلق زاده و فرزاد جعفری را نیز در بازی فردا نخواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان اینکه ستاره های خوبی در تیم صنعت نفت برای آینده آبادان می بینیم و باید شرایطی فراهم شود تا این ستاره ها برای آبادان حفظ شوند، گفت:

از بازیکنان تیم در تمرینات راضی هستم و از بزرگان تیم به ویژه طالب ریکانی که فضا و بستر را برای پیشرفت جوانان تیم باز کرده اند، تشکر ویژه می کنم. جوانان تیم نشان داده اند که آماده ترقی در پله های رشد هستند و تلاش خواهند کرد تا به اوج برسند.

منصوریان ادامه داد:

فردا با تمام وجود خواهیم جنگید زیرا می دانیم که یک بازی بسیار سخت داریم. امیدواریم فردا بتوانیم سربلند از بازی خارج شویم.

وی با بیان اینکه تیم صنعت نفت آبادان یکی از بنگاه های اقتصادی فوتبال است، افزود:

روزی که به آبادان آمدم همه مشکلات آبادان را می دانستم اما دوست داشتم تا در تیم صنعت نفت آبادان کار کنم. به تماشاگران آبادانی قول داده ام که مشکلات تیم صنعت نفت آبادان را چماق نکنیم و بر سر خودمان نزنیم. ما مشکلات اینجا را می دانیم. شأن شهر آبادان بالا است و اگر به تیم صنعت نفت رسیدگی شود و این تیم یکی از بزرگترین تیم های تولید کننده بازیکن در کشور خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بیان کرد:

به همه هواداران فوتبال کشور می گویم که حالم در فوتبال آبادان و با مردم این شهر خیلی خوب است. من مردم آبادان را دوست دارم و می دانم که کار سختی را انتخاب کرده ام اما با تمام توان تلاش خواهم کرد. ما سه بر یک از مردم آبادان عقب هستیم اما امیدواریم به روزی برسیم که تعداد بردهای ما به حدی باشد که بتوانم با فراغ بال در خیابان های اصلی شهر آبادان راه بروم.

منصوریان گفت:

من دوست دارم رسماً مبلغ قراردادم را در آبادان اعلام کنم. مبلغ قرارداد من در آبادان سه میلیارد تومان است و اگر می خواستم در تیم قبلی خود بمانم، حدود ۴.۵ برابر این مبلغ را برای دو سال دریافت می کردم. من دوست داشتم در تیمی سرمربی باشم که تولید بازیکن و نشاط کنم و امیدوارم تاثیری در فوتبال آبادان داشته باشم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها