|

فرهاد مجیدی: جان بچه‌هایتان VAR را به ایران بیاورید!

سرمربی تیم استقلال تهران در نشست خبری پس از مصاف با نساجی مازندران درمورد اشتباه علیرضا فغانی صحبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از مصاف با نساجی مازندران اظهار داشت: نیمه اول چندین موقعیت داشتیم که استفاده نکردیم، تیم نساجی هم بازی بسته ای را به نمایش گذاشت و البته آنها هم موقعیت داشتند اما در کل بازی خیلی خوبی نبود. اگر از فرصت ها استفاده می کردیم می توانستیم برنده زمین باشیم.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ایلنا؛ مجیدی درمورد حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی گفت: جا دارد یک عذرخواهی از هواداران داشته باشیم که امروز شاهد گل نبودند. من و همه بچه ها از دیدن آنها انرژی گرفتیم اما متاسفانه گل نزدیم و جا دارد از آنها عذرخواهی کنیم. 

سرمربی تیم استقلال تهران درباره شرایط استقلال بعد از فیفادی گفت: امروز تیم ما خوب بازی نکرد اما امیدوارم که در بازی آینده بهتر بازی کنیم. فقط من یک صحبتی با مسئولان دارم. جان مادر و جان بچه‌هایتان VAR را به فوتبال بیاورید.

مجیدی ادامه داد: هفته پیش ما دو امتیاز روی گل سالم که مطهری به ثمر رساند نگرفتیم و از آقای فغانی امیدوارم این اندازه شهامت و شجاعت داشته باشند که به دلیل عدم اعلام پنالتی عذرخواهی کنند. همین صحنه دقیقا برای تیم ملی پنالتی اعلام شد. صحنه مقابل چشم‌هایش اتفاق افتاد اما پنالتی اعلام نکردند. من توجیهی برای بازی بد تیمم ندارم ولی امیدوارم این اتفاق بیفتد. تیم ها و کشورهای درجه سه آسیا هم VAR دارند. من از مسئولان خواهش میکنم که این تکنولوژی را وارد فوتبال ایران کنند.

فرهاد مجیدی درباره تغییرات در ترکیب گفت: ما تغییرات زیادی نداشتیم، ما به خاطر اینکه آقای غفوری سه روز تمرین نکرده بودند از ایشان استفاده نکردیم و از دو مهاجمان راضی هستم که خوب بازی کردند اما طبیعی است که وقتی وارد یک فضای جدید شده اند به زمان نیاز دارند تا عملکرد خیلی خوب را به نمایش بگذارند.

سرمربی استقلال درخصوص اینکه استقلال فرصت برای صدرنشینی را از دست داده، گفت: بازی قبلی من فکر میکنم اگر داور گل سالم ما را اعلام می کرد و بازی 2 بر صفر می شد شما الان این سوال را نمی پرسیدید. امروز هم اگر آقای فغانی یک مقدار دقت می کرد و پنالتی را اعلام می کرد تا تیمم برنده شود شما این سوال را نمی پرسیدید. توجیهی برای عملکرد بازیکنانم نیست ولی چهار امتیاز بدون VAR از دست دادیم. امیدوارم که در مسابقات آینده عملکرد بهتری داشته باشیم.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • کیسه کش ارسالی در

    اونم بیارن تو اینکاره نیستی داوری تاحالا به نفع ات بوده تابه ضررت قهرنازجان

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها