|

در بازی استقلال و نساجی فغانی برای استقلال پنالتی نگرفت؟

چون دست بازیکن نساجی کاملا در امتداد بدن او قرار داشت و فضایی را اِشغال نکرده بود، ادامه بازی کاملاً تصمیم صحیحی بود.

لینک کوتاه کپی شد

کارشناس داوری فوتبال ایران عملکرد داور دیدار استقلال - نساجی را خوب ارزیابی کرد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از تسنیم؛ حیدر سلیمانی کارشناس داوری درباره قضاوت علیرضا فغانی در دیدار استقلال و نساجی، اظهار داشت: فغانی قضاوت خوبی در این بازی داشت. او جزو بهترین داوران دنیاست و انتظاری جز این وجود ندارد.

وی اضافه کرد: این بازی سه صحنه مهم داشت. در انتهای نیمه اول، مهاجم استقلال با دروازه‌بان نساجی برخورد کرد که برخی اعتقاد داشتند ژستد باید در این صحنه اخراج می‌شد ولی به نظر من اخراج نیاز نبود و اخطار کافی بود. هر دو بازیکن در این صحنه شانس بازی با توپ را داشتند و اخطار کافی بود.

این کارشناس داوری گفت: در نیمه دوم و در دقیقه 60 توپ به دست مدافع نساجی در محوطه جریمه برخورد کرد و استقلالی‌ها اعتقاد به پنالتی داشتند ولی چون دست بازیکن نساجی کاملا در امتداد بدن او قرار داشت و فضایی را اِشغال نکرده بود، ادامه بازی کاملاً تصمیم صحیحی بود.

صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه نساجی

سلیمانی عنوان کرد: در دقیقه 88 دانشگر خطایی روی مهاجم نساجی مرتکب شد که این بازیکن در حالت حمله قرار داشت. این خطا نیازمند اخطار بود اما به دلیل اینکه دانشگر در نیمه اول کارت زرد دریافت کرده بود، فکر می‌کنم فغانی ترجیح داد در این صحنه بازی را  مدیریت کند. اگر دانشگر در نیمه اول اخطار نداشت، شک ندارم فغانی به او کارت زرد نشان می‌داد ولی همانطور که گفتم ترجیح داد بازی را مدیریت کند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها