|

شهریار مغانلو نیمکت نشین به فکر بازگشت دوباره به پرسپولیس!

شهریار مغانلو در سپاهان اصلا شرایط خوبی ندارد و حتی شنیده می شود این بازیکن به فکر بازگشت به پرسپولیس است

لینک کوتاه کپی شد
2

وضعیت نه چندان خوب شهریار مغانلو در اصفهان باعث شده تا این بازیکن به فکر ترک سپاهان در پنجره نقل و انتقالات زمستانی باشد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از شفقنا، شهریار مغانلو که بعد حضوری ناموفق در فوتبال اروپا در نیم فصل سال گذشته راهی پرسپولیس شد، توانست با پیراهن این تیم عملکرد قابل قبولی از خود بر جای بگذارد.

بازی‌های خوب شهریار مغانلو در پرسپولیس باعث بالا رفتن محبوبیت وی در بین هواداران این تیم شد، اما مغانلو به یکباره راه خروج از جمع سرخپوشان را در پیش گرفت و راهی سپاهان شد.

این انتقال، که یکی از جنجالی ترین نقل و انتقالات چند فصل اخیر فوتبال ایران به حساب ‌می‌آمد هزینه زیادی را بر روی دست سپاهان گذاشت. گفته می‌شود علاوه بر ۳۰۰ هزار یورو مبلغ رضایت نامه مغانلو، این بازیکن برای هر فصل حضور در جمع طلایی پوشان اصفهانی مبلغ هفت میلیارد تومان دستمزد خواهد گرفت.

حالا اما از اصفهان خبر می‌رسد وضعیت نه چندان مناسب فنی شهریار مغانلو در سپاهان و نیمکت نیشینی های وی باعث شده این بازیکن بخواهد در نقل و انتقالات زمستانی از جمع سپاهانی‌ها جدا شود.

برخی خبر‌ها حکایت از این دارند، که مغانلو علاقه دارد بار دیگر با پوشیدن پیراهن پرسپولیس شاگرد یحیی گل محمدی شود. امری که بعد از اتفاقات جدایی این بازیکن از جمع سرخپوشان و نارحتی هوادارن پرسپولیس از وی، کمی بعید به نظر می‌رسد اما مشکلات خط حمله سرخپوشان، شاید تا نیم فصل شرایط را برای بازگشت مغانلو مهیا کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها