|

ملی پوش بوسنیایی در راه استقلال!

بنا بر ادعای یکی از سایت‌ های کشور بوسنی و هرزگوین بازیکن ۳۵ ساله و ملی‌ پوش سابق این کشور در راه استقلال قرار دارد.

لینک کوتاه کپی شد

وب سایت sportsport کشور بوسنی در خبری عجیب مدعی شد که استویان ورانیش بازیکن ۳۵ ساله تیم بوراتس بانیا لوکا، قهرمان فصل گذشته بوسنی، در آستانه پیوستن به استقلال قرار دارد.

به گزارس «شایانیوز» و به نقل از میزان؛ این رسانه ورزشی ادعا کرد: ورانیش در حال امضای قرارداد با قهرمان هشت دوره از لیگ ایران است که مدت‌ها منتظر قهرمانی بوده است. پیشنهادی که از کشور هند به دست ورانیش رسید، به اندازه کافی خوب نبود. بازیکن سابق تیم ملی بوسنی و هرزگوین ظاهراً در استقلال به کار خود ادامه خواهد داد.

این بازیکن بوراچ را به مقصد رومانی ترک کرد و در ۶۱ بازی ۱۴ گل به ثمر رساند و در تیم‌های پاندوری و کلوژ بازی کرد. وی در فصل ۲۰۱۳/۲۰۱۴ برای وویودینا بازی کرد. او در ۴۲ بازی ۸ گل به ثمر رساند و از نووی ساد به لهستان و به طور دقیق‌تر به لچیا گدانسک رفت. او در سال ۲۰۱۸ به بوسنی و هرزگوین و به طور دقیق‌تر به ژلژنیچار بازگشت و ۲۴ بازی انجام داد که در آن ۳ گل به ثمر رساند.

ورانیش در اوایل سال ۲۰۱۹ به بوراک بازگشت. او از آن زمان تاکنون ۸۲ بازی انجام داده است که در آن‌ها ۴۵ گل به ثمر رسانده است و جبران جدایی او برای غول افلاطونی بوسنی دشوار است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها