|

ربیعی: این پنالتی پرسپولیس را برای تیم ما نمی‌گیرند!

سرمربی مس رفسنجان گفت: رای انضباطی بازی با پدیده باید هرچه زودتر اعلام شود و از این بابت گله دارم.

لینک کوتاه کپی شد

محمد ربیعی در خصوص اینکه آیا مس رفسنجان مقابل پرسپولیس به دنبال مساوی بود یا کسب سه امتیاز، اظهار داشت: این دیدار یکی از بهترین بازی ها بود چون موقعیت‌های زیادی روی دروازه هر دو تیم ایجاد شد. ما برای کسب سه امتیاز به زمین رفتیم و دو بار هم به تیر دروازه پرسپولیس زدیم. از نظر تهاجمی تا حدودی درست کار کردیم.

به گزارس «شایانیوز» و به نقل از مشرق؛ ربیعی افزود: وقتی گل می‌زنید، لحظات بعد از آن، لحظات خیلی حیاتی هستند. پنالتی گرفته شد که در مورد آن بحث و نظر وجود دارد ولی بازی زود مساوی شد. در انتهای نیمه دوم هم هر دو تیم احتیاط را چاشنی کار کرده بودند.

سرمربی مس رفسنجان در مورد صحنه پنالتی گرفته شده برای پرسپولیس، عنوان کرد: یک بحث فیلم و یک بحث نیروی انسانی وجود دارد. نیروی انسانی که دروازه‌بان ما است، می گوید بازیکن حریف پایش را لگد کرده، فیلم هم خیلی واضح نیست اما اینگونه برخوردها را برای تیم‌هایی مانند مس رفسنجان پنالتی نمی‌گیرند. داور تشخیص پنالتی داد که من با نظر او مخالفم و پنالتی نمی‌دانم.

ربیعی در گفت‌وگو با تهران ورزشی و در خصوص اینکه آیا برای ورود تماشاگران موردی به مس رفسنجان اعلام شده بود، گفت: برای این بازی خیر. هیچ چیزی مهمتر از سلامتی انسان‌ها نیست. ما وقتی تیم را به لیگ برتر آوردیم به خاطر کرونان توانستیم جشن بگیریم. الان اگر ستاد کرونا و نهادهای مربوطه تشخیص دادند که حضور تماشاگران با مقرراتی که تصویب کرده‌اند منعی ندارد، قطعا حضورشان به جذابیت بازی و اهمیت میزبانی کمک می‌کند.

وی در مورد تعیین نتیجه بازی لغو شده مقابل پدیده اظهار داشت: بابت این مساله گلایه دارم. باید هرچه زودتر رای انضباطی آن بازی صادر شود تا هم جدول سروشکل بهتری بگیرد و هم اینکه برای تیم ما حائز اهمیت است.

ربیعی در مورد بازی هفته ششم مقابل نفت مسجدسلیمان، گفت: امسال قرعه سختی به ما خورد. با سپاهان در اصفهان، با فولاد در اهواز، با پرسپولیس و آلومینیوم که صدرنشین فعلیست، بازی کردیم. لغو بازی با پدیده هم به ضرر ما شد چون در آن مقطع ما را از ریتم مسابقه دور کرد. می دانیم بازی با نفت مسجدسلیمان سخت است. بازی در مسجدسلیمان همیشه سخت بوده و ربطی به این شرایط ندارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها