|

مس رفسنجان مقابل پرسپولیس رکورد زد

شاگردان محمد ربیعی روز گذشته توانستند برای نخستین‌بار در مقابل پرسپولیس به امتیاز برسند و رکورد صددرصد پیروزی پرسپولیس از دست رفت.

لینک کوتاه کپی شد

تا پیش از رویارویی روز گذشته مس رفسنجان و پرسپولیس تهران در هفته پنجم لیگ برتر، این دو تیم سه تجربه مسابقه مستقیم داشتند؛ دو دیدار در لیگ بیستم و یک مسابقه در جام حذفی سال 90 که هر سه دیدار برنده آن پرسپولیس بود و شاگردان ربیعی به دنبال پایان دادن به برتری مطلق سرخ‌پوشان پایتخت بودند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرتاک نیوز؛ فصل گذشته در تهران و رفسنجان، پرسپولیس توانسته بود با برتری یک گله مس را شکست بدهد و در سال 90 نیز در جام حذفی، سرخ‌پوشان موفق شده بودند تا با نتیجه 2-1 حریف خود را در مرحله یک شانزدهم نهایی از گردونه رقابت‌ها کنار بزنند.

شاگردان ربیعی بازی روز گذشته را بهتر از حریف خود آغاز کردند و حتی تیرک دروازه را هم در راه رسیدن به گل به لرزه در آوردند اما بدشانسی گریبان‌گیر مس شده بود و ضربات آن‌ها به تور دروازه پرسپولیس نمی‌چسبید تا این‌که از روی ضربه ایستگاهی و به شکلی تماشایی عقیل کعبی توانست گل برتری تیمش را بزند.

البته که گل برتری آن‌ها 5 دقیقه بیشتر دوام نداشت و مهدی ترابی از روی نقطه پنالتی جبران مافات کرد و بازی را مجدداً به تساوی کشاند؛ بعد از گل تساوی، دو تیم برای رسیدن به گل برتری تلاش کردند اما توپی از خط دروازه‌ها نگذشت و با تقسیم امتیازات مسابقه مس-پرسپولیس خاتمه پیدا کرد.

این نتیجه تساوی باعث شد تا بعد از سه پیروزی متوالی پرسپولیس در تمامی رقابت‌ها (جام حذفی و لیگ برتر)، حالا مسی‌ها موفق به کسب امتیاز مقابل سرخ‌پوشان پایتخت شوند و رکورد 100 درصد پیروزی پرسپولیس در مقابل مس در دیدارهای رودررو از بین برود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها