|

آمار فاجعه بار پرسپولیس در ثبت کلین شیت

گل فوق العاده عقیل کعبی در دیدار با پرسپولیس منجر شد تا رکورد بد ثبت شده در لیگ بیست و یک به نام پرسپولیس ادامه داشته باشد.

لینک کوتاه کپی شد

لیگ بیست و یکم متفاوت‌تر از همیشه برای سرخ‌پوشان پایتخت آغاز شد و آن‌ها به عنوان مدافع قهرمانی نتوانستند به مانند فصول گذشته با بسته ماندن دروازه‌شان جشن پیروزی به پا کنند؛ هر چند پرسپولیس دو بازی نخست فصل را با دو پیروزی آغاز کرد، اما نکته منفی برد‌های سرخ‌پوشان، باز شدن دروازه‌شان بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛ این مسئله باعث شد تا یحیی گل‌محمدی در سیستم بازی تیمش تغییراتی را ایجاد کند و حتی تغییر در خط دروازه را هم در دستور کار خود قرار داد و حامد لک به نیمکت منتقل شد تا بوژیدار رادوشوویچ سنگربان پرسپولیس شود؛ اما تغییر سیستم و دروازه‌بان نتوانست مشکل پرسپولیس را حل کند و این تیم با رکورد منفی پنج هفته بدون کلین‌شیت لیگ بیست و یکم را دنبال می‌کند!

این اتفاق در شرایطی برای سرخ‌پوشان پایتخت رخ داده که نگاهی به ۱۵ تیم دیگر شاغل در فصل جدید لیگ برتر حاکی از آن است که آن‌ها حداقل یک کلین‌شیت را در کارنامه خود دارند تا شاگردان یحیی تنها تیم لیگ بیست و یکم باشند که هیچ کلین‌شیتی را نتوانستند در پنج هفته ابتدایی فصل جدید به ثبت برسانند.

پرسپولیس با دریافت ۵ گل در ۵ مسابقه میانگین یک گل خورده را داشته است، آن‌هم در شرایطی که سرخ‌پوشان در فصول گذشته به استحکام خط دفاعی و رسیدن به عنوان برترین خط دفاعی تاریخ لیگ برتر در یک فصل با دریافت ۱۳ گل مشهور بودند، اما حالا بسته ماندن دروازه به یک چالش بزرگ برای پرسپولیس تبدیل شده است.

جدول بیشترین کلین‌شیت‌ها در لیگ بیست و یکم (به تفکیک تیم) - در پایان هفته پنجم

سپاهان اصفهان - ۴ کلین‌شیت

استقلال تهران - ۴ کلین‌شیت

آلومنییوم اراک - ۴ کلین‌شیت

پیکان تهران - ۳ کلین‌شیت

نفت مسجدسلیمان - ۳ کلین‌شیت

فولاد خوزستان - ۲ کلین‌شیت

تراکتور تبریز - ۲ کلین‌شیت

نساجی مازندران - ۲ کلین‌شیت

ذوب‌آهن اصفهان - ۲ کلین‌شیت

فجرسپاسی شیراز - ۲ کلین‌شیت

گل‌گهر سیرجان - ۲ کلین‌شیت

صنعت نفت آبادان - ۲ کلین‌شیت

هوادار تهران - ۱ کلین‌شیت

شهر خودرو خراسان - ۱ کلین‌شیت

مس رفسنجان - ۱ کلین‌شیت

پرسپولیس تهران - ۰ کلین‌شیت

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها