|

ستاره پرسپولیس هواداران را نا امید کرده است!

به گفته بیشتر کارشناسان، رضا اسدی ضعیف‌ ترین بازیکن پرسپولیس در دیدار با مس رفسنجان بود و تا پایان مسابقه در زمین دوام نیاورد.

لینک کوتاه کپی شد

یحیی گل محمدی وقتی نمایش ضعیف شماره ۸ خود را دید در دقیقه ۷۳ او را بیرون کشید تا مهدی عبدی را جایگزین رضا اسدی کند. برای خیلی‌ها این پرسش پیش آمده که چرا پر سروصداترین خرید تابستانی پرسپولیس این قدر ضعیف و ناامیدکننده بازی می‌کند؟ شاید جواب آن را باید در شماره پشت پیراهن رضا اسدی جستجو کرد؛ شماره ۸!

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ پیراهنی که در پرسپولیس خاص است و بزرگانی مثل حسین کلانی، ناصر محمدخانی، مرتصی کرمانی مقدم، مجتبی محرمی، مهدی هاشمی نسب … و علی کریمی و احمد نوراللهی پوشیده‌اند.

نوراللهی فوتبالش را از ۱۶ سالگی و با آکادمی فولاد یزد آغاز کرد. در سال ۱۳۸۹ او به تیم بزرگسالان فولاد یزد رفت و بازی‌های خوبش یکی از دلایل ماندگار شدن فولاد در لیگ یک بود. نوراللهی با نمایش خوبی که در تیم فولاد یزد داشت مورد توجه علی دایی که آن زمان سرمربی پرسپولیس بود قرار گرفت و خرداد ماه سال ۱۳۹۳ با قراردادی ۳ ساله سرخ‌پوش شد.

از فصل چهاردهم لیگ برتر نوراللهی بازیکن پرسپولیس بود و تنها در مقطعی کوتاه برای سربازی راهی تراکتور شد و ۴ بازی با پیراهن شماره ۱۸ این تیم انجام داد. او در نخستین فصل حضورش در جمع سرخ‌پوشان شماره ۲۸ را برتن کرد اما از لیگ پانزدهم تا فصل گذشته همواره شماره ۸ پرسپولیس را بر تن کرده است.

نوراللهی در فصل اول و فصل دوم حضورش در پرسپولیس آنقدر درخشان بود که در مقطعی به تیم ملی هم دعوت شد اما بازی انجام نداد. سرانجام اما نوراللهی برای بار دوم توسط کی‌روش به تیم ملی دعوت شد در دو دیدار دوستانه به میدان رفت و با توجه به مصدومیت عزت اللهی، یکی از مسافرین جام ملت های ۲۰۱۹ شد و … او حالا هم به ژنرال خط میانی تیم اسکوچیچ تبدیل شده است.

او به یکباره به پیراهن شماره ۸ نرسید همان طور که معروف‌ترین شماره ۸ پرسپولیس یعنی علی کریمی هم با پیراهن شماره ۲۶ کارش را در این تیم آغاز کرد. هرچند علی کریمی از همان اول هم بازیکن مستعدی نشان داده بود اما شماره ۸ را به آسانی به‌دست نیاورد مضاف براینکه با پوشیدن این پیراهن فشار مضاعفی را تحمل نکرد.

رضا اسدی اما از همان اول با احمد نوراللهی مقایسه شد که ستاره فصل گذشته پرسپولیس بود. پوشیدن پیراهن شماره ۸ این مقایسه را بیشتر کرد تا فشار بی دلیلی را این بازیکن متحمل شود که از توان او خارج بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها