|

تئاتر رویا ها فرو می ریزد، چه بر سر منچستریونایتد آمده است؟!

باخت تحقیر آمیز 4 بر 1 منچستریونایتد برابر واتفورد در بازی دیروز باعث شد اوله گونار سولسشر بیش از پیش در لبه پرتگاه قرار بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

منچستریونایتد در 10 بازی گذشته خودش در تمامی رقابت ها 5 بازی را باخته، 2 بازی را مساوی کرده و تنها در 3 مسابقه به پیروزی رسیده است. این نتایج وضعیت نابسامان تیم سولسشر را نشان می دهد.

به گزارش «شایانیوز»؛ با بازگشت رونالدو به الدترافورد، عاشقان شیاطین سرخ امید داشتند که او و سولسشر شروع کننده یک دوران درخشان در این باشگاه باشند. رونالدو تا این مقطع از فصل عملکرد بدی نداشته است و بارها مانع از شکست این تیم شد، اما هواداران هنوز از او انتظار معجزه را دارند و حتی آمار 4 گل و 2 پاس گل در 9 بازی برایشان قابل قبول نیست. البته خود رونالدو هم از سرمربی خودش راضی نیست و بارها عکس و فیلم هایی از این بازیکن در اعتراض به سولسشر و تصمیماتش منتشر شده است.

می شود گفت طرفداران منچستریونایتد بعد از خداحافظی سر الکس فرگوسن هنوز روزهای خوشی را تجربه نکرده اند و سران یونایتد نتوانستند برای او جانشین پیدا کنند. از مویس که تنها یک جام خیریه گرفت تا فان خال با یک جام حذفی و مورینیو که 3 جام در این تیم کسب کرد.

سولسشر که همه او را با گل دقایق پایانیش برابر بایرن مونیخ در فینال جام باشگاه های اروپا به یاد می آورند، اکنون مورد خشم و توهین طرفداران قرارگرفته است و بارها در الدترافورد او را هو کرده اند. بر اساس گفته های فابریتزیو رومانو احتمالا تا چند ساعت دیگر سولسشر از منچستریونایتد اخراج خواهد شد و بار دیگر سران یونایتد باید به دنبال جایگزینی برای او باشند تا امید داشته باشند سرانجام کسی بتواند گوشه ای از خاطرات خوش دوران فرگوسن را زنده کند.

از زیدان سرمربی پیشین قو های سفید مادرید به عنوان جانشین اصلی سولسشر یاد می کنند. هرچند گفته می شود زیدان علاقه ای ندارد تا در منچستر سرمربیگری کند. براندن راجرز، لیورپولی سابق گزینه دیگر این باشگاه محسوب می شود. برخی منابع هم از یواخیم لو اسم می برند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها