|

رکورد جالب استقلال در لیگ برتر!

فقط ۵ هفته از لیگ برتر گذشته است و استقلال از ۳ دروازه‌ بان در ترکیب تیمش استفاده کرده تا از این نظر رکورد جالبی را ثبت کند.

لینک کوتاه کپی شد

تیم فوتبال استقلال در حالی در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر از نساجی میزبانی کرد که فرهاد مجیدی در اتفاقی غیر قابل پیش بینی نه رشید مظاهری را درون دروازه قرار داد و نه سید حسین حسینی را تا برای اولین بار فرصت بازی به یک دروازه‌بان جوان به نام علیرضا رضایی برسد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فارس؛ رضایی باوجود اینکه برای اولین بار با پیراهن استقلال در این فصل به میدان رفت، اما نمایش خوبی از خود به جای گذاشت و در چند نوبت با واکنش‌های خوبش مانع از باز شدن دروازه شد تا نخستین حضور او در چارچوب دروازه آبی پوشان با کلین شیت همراه باشد.

رضایی بعد از حسینی و مظاهری سومین دروازه‌بانی است که در ۵ بازی درون دروازه استقلال ایستاده تا آبی پوشان اولین تیمی در لیگ بیست و یکم باشند که از ۳ دروازه‌بان استفاده کرده‌اند و هر ۳ دروازه‌بان این تیم هم کلین شیت کرده‌اند.

سید حسین حسینی با ۲۷۸ دقیقه و ۳ کلین شیت، علیرضا رضایی با ۹۰ دقیقه و یک کلین شیت و رشید مظاهری با ۸۲ دقیقه بازی و یک کلین شیت در دیدارهای گذشته آبی پوشان برای این تیم به میدان رفته‌اند.

استقلال در پایان هفته پنجم با ۱۱ امتیاز بعد از آلومینیوم اراک در جایگاه دوم قرار دارد و با یک گل خورده همراه با آلومینیوم اراک و سپاهان بهترین خطوط دفاعی لیگ را دارند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها