|

آغازی عالی و افتی عجیب برای ستاره استقلال

یامگا پس از درخشش در بازی اول لیگ، دیگر نتوانست عملکرد خوب خودش را تکرار کند.

لینک کوتاه کپی شد

تیم فوتبال استقلال پس از فصل عجیبی که در لیگ بیستم پشت سر گذاشت و مدام با تغییر بازیکن، مربی و مدیر مواجه بود، در تابستان گذشته به آرامش رسید و با وجود جدایی چند ستاره‌ مهم و تأثیرگذار خصوصاً در خط حمله، مجدداً با امیدواری زیاد شروع به جذب چند بازیکن جدید کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر ورزشی؛ استقلال در تابستان ۱۴۰۰ تا این لحظه ۲ بازیکن خارجی به نام‌های آرتور کوین یامگا و رودی ژستد را به جمع یاران خود اضافه کرده است. یامگا ۲۵ ساله در همان نخستین دیداری که به میدان رفت موفق شد ۲ بار دروازه ذوب‌آهن را در ورزشگاه فولادشهر باز کرده و ۳ امتیاز لازم را به حساب استقلال واریز کند.

اما این بازیکن در دومین گام مقابل تراکتور نتوانست عملکرد بازی قبلی را تکرار کند و مهره‌ای خنثی بود. وی در سومین بازی خود برای استقلال، مقابل فجرسپاسی یک پنالتی را تبدیل به گل کرد، اما در جریان مسابقه همچنان قادر به ایجاد خطر برای حریف شیرازی نبود. در دیدار مقابل نساجی و در نبود وریا غفوری، یامگا به وینگ بک راست منتقل شد. با وجود عقب‌تر بازی کردن، موقعیت‌های خوبی نصیب این بازیکن فرانسوی شد، اما هر بار با بی‌دقتی و تعلل‌ زیاد توپ را در اختیار یاران نساجی قرار داد و هیچ نشانی از بازیکن سرعتی و فیزیکی سابق نداشت.

برخی کارشناسان علت درخشش یامگا در اولین بازی خود را ناشناخته بودن سبک فوتبالش عنوان می‌کنند و حالا این موضوع مطرح شده که آیا این بازیکن چند پُسته توسط حریفان آنالیز و شناسایی شده؟ یا اینکه حساسیت بیش از حد حریف به این بازیکن باعث شده تا او را گرفتار محاصره‌ بازیکنان حریف ببینیم؟

باید دید فرهاد مجیدی چه تصمیمی برای پایان دادن به این ابهامات و بازگشت بازیکنش به فرم ایده آل سابق خواهد گرفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها