|

معاون ورزش زنان: با تکمیل زیرساخت ورود بانوان به استادیوم ها امکان پذیر است

معاون ورزش زنان می‌گوید که با تکمیل زیرساخت، ورود بانوان به ورزشگاه انجام خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

در شرایطی که با نزدیک شدن به دیدار ایران - عراق دوباره بحث ورود بانوان به ورزشگاه و الزم فیفا برای این مورد داغ شده، مریم کاظمی پور معاون ورزش زنان در این خصوص موضع گیری کرده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ خانم کاظمی پور می‌گوید، برای ورود زنان باید پروتکل‌ها و زیرساخت‌هایی آماده باشند که «شان بانوان» رعایت شود. وی همچنین از برنامه‌ریزی برای ایجاد این زیرساخت‌ها در استادیوم‌های جدید می‌گوید.

 خانم کاظمی پور در این خصوص اظهار داشت: ورود خانم ها به ورزشگاه ها جزو برنامه هایی است که در کارگروه های خاص خودش در حال بررسی است. زیرساخت هایی لازم است که حریم و شانیت خانم های ما بعد از اینکه در ورزشگاه حضور پیدا می‌کنند حفظ شود. برای اینکه این زیرساخت ها تولید شود برنامه هایی در دستور کار است. 

وی افزود: در شرکت توسعه قرار بر این شد که ما این زیرساخت ها را در استادیوم هایی که فعال هستند ایجاد کنیم و در استادیوم هایی که در دست ساخت هستند هم حتما به شکل ویژه و با امکانات خوب و رفاهی ایجاد کنیم که اگر قرار است بانوان حضور پیدا کنند هم از حریم آنها صیانت شود و هم امکانات رفاهی که ویژه بانوان است مهیا شود. خبر این را هم در آینده و بعد از اینکه به جمع بندی رسید، خدمت همه دوستان عرض خواهیم کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها