|

شجاع خلیل زاده: هر زمان دلم بخواهد به پرسپولیس برمیگردم!

خلیل زاده دوباره مدعی شد هر زمان دلش بخواهد به پرسپولیس برمیگردد.

لینک کوتاه کپی شد

در حالی که بسیاری از هواداران پرسپولیس پس از گذشت دو سال از جدایی شجاع خلیل زاده همچنان از او دلگیر هستند، او یک بار دیگر تاکید کرد هروقت بخواهد به پرسپولیس برمی گردد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ شجاع خلیل زاده در زمان مدیریت رسول پناه با باشگاه دچار مشکل شد. او همواره رسول پناه را مقصر جدایی دانسته و از سوی دیگر رسول پناه معتقد بود رقمی که خلیل زاده در آن مقطع از پرسپولیس می خواست بسیار درشت بود. همه این مسائل دست به دست هم داد تا خلیل زاده پس از فسخ قرارداد با سرخ ها راهی الریان شود.

موضوعی که بسیاری از هواداران پرسپولیس هنوز نتوانسته اند آن را درک کنند و تاکید دارند این مدافع در حالی که در مصاحبه هایش تاکید داشت با پرسپولیس قرارداد سفید 6 ساله خواهد بست، در بدترین شرایط ممکن این تیم را ترک کرد.

هرچند این نظر برخی هوادران پرسپولیس است و گروهی دیگر همچنان به دنبال بازگشت او هستند.

به هر روی هرچه هست خلیل زاده بدون توجه به آن دسته از تفکراتی که همچنان از او دلگیر هستند، با اعتماد به نفس خاصی در پاسخ به این سوال که ممکن است به پرسپولیس برگردد گفته است:

من بازیکن الریان هستم و تا پایان فصل آینده با این تیم قرارداد دارم. طبیعی است تمام تمرکزم روی این تیم و موفقیتش باشد. آینده را نمی‌شود پیش بینی کرد؛ پس باید زمان بگذرد و دید چه اتفاقی رخ خواهد داد اما من عاشق پرسپولیس هستم و آنجا خانه من است. هر وقت بخواهم برمی‌گردم.

همین اظهار نظر باز هم موجی از انتقادات را علیه خلیل زاده به همراه داشته است. این که خلیل زاده می خواهد تا آخرین روز قراردادش با الریان بماند و بعد هم با خیال راحت به پرسپولیس برگردد و ...

به هر روی باید منتظر بود و دید چه سرنوشتی در انتظار خلیل زاده خواهد بود و آیا بازگشت او به پرسپولیس همان طور که فکر می کند راحت خواهد بود یا نه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها