|

با بمب های نقل و انتقالاتی پرسپولیس آشنا شوید!

از رشید مظاهری و یا علی علیپور به عنوان بمب های نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس اسم برده می شود.

لینک کوتاه کپی شد
6

هواداران پرسپولیس منتظر هستند تا پنجره نقل و انتقالات باز شود و حالا خبر رسیده که بمب نقل و انتقالات پرسپولیس رشید مظاهری یا علی علیپور و یا شهریار مغانلو خواهند بود. پرسپولیس در نقل و انتقالات عملکرد خوبی نداشت و به قول معروف بمب نقل و انتقالات نیز نترکاند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از شهرخبر؛ 5 بازیکن خریدهای جدید پرسپولیس بودند ولی یکی از آن‌ها را در آخرین روز‌های نقل و انتقالاتی به تیم دیگری فرستاد و ۲ نفر دیگر از آن‌ها را هم به ندرت بازی داده است؛ حامد پاکدل و علیرضا ابراهیمی، دو بازیکنی هستند که فرصت اندکی برای بازی به دست آورده اند.

وضعیت برای دو خرید دیگر این تیم یعنی رضا اسدی و علی نعمتی بهتر است و آن‌ها توسط یحیی گل محمدی به ترکیب فرستاده شده اند. با این حال بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس پیش از موعد پایانی نقل و انتقالات، دست یحیی و پرسپولیس را برای خرید‌های بیشتر بست؛ به ویژه اینکه این تیم به شدت در پی خریدن یک مهاجم خوب خارجی بود.

برخلاف وعده اولیه، پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس در موعد مقرر باز نشد، تا پروژه خرید مهاجم جدید در پرسپولیس رنگ ببازد؛ حالا هم که ۵ هفته از رقابت‌های لیگ برتر گذشته مشخص می‌شود که پرسپولیس نیاز به تقویت دارد و بازیکنانی کنونی این تیم در یکی دو پست مشخص، جوابگوی نیاز کادر فنی پرسپولیس نیستند.

البته که شروع برای بازسازی در دستورکار قرار گرفته و همین حالا ۲ مدافع و وینگر راست از تاجیکستان برای پرسپولیس خریداری شده تا ضعف این تیم در منطقه از زمین برطرف شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    هرکی بیادمغانلواصلاحق نداره بیاد

  • پرسپولیس همیشه قهرمان ارسالی در

    جای همه این بمب ها فقط و فقط احمد نوراللهی رو به هر قیمتی جذب کنند که خود به تنهایی یک موشک نه بمب بخدا پرسپولیس همش داره از نبود احمد نوراللهی ضربه میخوره تو این چند بازی که رضا اسدی تو ترکیب پرسپولیس بوده انگار تیم 10 نفره بازی می‌کنه هر مبلغی که تیم شباب الهلی میخواد بهش بدم نوراللهی رو برگردانند ما هواداران خودمون پولش رو جمع میکنیم میدیم فقط همین نیم فصل احمد نوراللهی برگرده

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها