|

پیشکسوت استقلال: کمیته داوران در انتخاب داور دقت کند!

پیشکسوت تیم استقلال تهران در مورد موضوعات مختلف این باشگاه توضیحاتی را عنوان کرد.

لینک کوتاه کپی شد

محمد نوری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت و گویی درباره بازی یادبود برای غلامحسین مظلومی و منصور پور حیدری گفت: باید اینگونه بازی‌ها را برگزار کنیم. از امروز این مسابقات شروع شده است. خبرنگاران، مجری‌ها و پیشکسوتان استقلال حضور دارند.

  به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صد آنلاین؛ او درباره درگیری مربیان با داور‌ها در مسابقات لیگ برتر اظهار کرد: هم مربیان و هم بازیکنان، باید فرهنگ داشته باشند و حد خود را حفظ کنند. برترین مربیان دنیا هیچوقت به داور اعتراض نمی‌کنند. در فوتبال اروپا، برای اینجور کار‌ها دوره گذاشتند تا کسی به داور اعتراض نکند. داور هم اشتباه می‌کند، اما نباید همه چیز را گردن آن‌ها انداخت. باید بازیکن و مربی به این فرهنگ برسند که به داور اعتراض نکنند. همه چیز را کارشناسان داوری می‌گویند و حرف آن ها ملاک است. کمیته داوران، باید در انتخاب داورها، دقت کند. در بازی‌های استقلال، همه داور‌ها بد انتخاب می‌شوند و قضاوت‌های بدی دارند. کمیته داوران باید در این خصوص، کمی دقت کند. امیدورام بتوانیم در آینده، این نقص را بر طرف کنیم. بازیکن باید تمرکز خود را فقط معطوف به زمین مسابقه کند.

نوری در مورد حضور مجدد تماشاگران در ورزشگاه آزادی اظهار کرد: بودن تماشاگران، می‌تواند در روند بازی تاثیرگذار باشد. نبود تماشاگران رونق و جذابیت را از فوتبال گرفته بود. وقتی که خودم فوتبال بازی می‌کردم، با دیدن هواداران، روحیه می‌گرفتم و انگیزه ام ۲ چندان می‌شد. امیدوارم حضور هواداران، در ورزشگاه‌ها ادامه دار باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها