|

مهاجم پرسپولیس در انتظار تصمیم یحیی!

حامد پاکدل به دنبال حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس است.

لینک کوتاه کپی شد

حامد پاکدل در این فصل به پرسپولیس پیوست اما همان طور که واضح و مشخص به نظر می‌رسد گزینه اول یحیی گل محمدی در خط حمله عیسی آل کثیر است.

 به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ مهاجم باتجربه‌ای که در این فصل دو گل برای پرسپولیس به ثمر رسانده و البته بیشتر از تمام مهاجمان این تیم بازی کرده است. جالب این که مهدی عبدی با دقایق کمتر نیز دو بار گلزنی کرده و حامد پاکدل با توجه به این که فرصت زیادی برای حضور در میدان نداشته نیز یک بار برای سرخ پوشان گلزنی کرده است.

همین موضوع باعث شده انتقاد‌هایی به کادرفنی پرسپولیس بابت اصرار ویژه اش برای میدان دادن به آل کثیر وارد شود. آن هم در حالی که آل کثیر به رغم این که در بازی قبلی توانست برای پرسپولیس پنالتی بگیرد، اما چند فرصت خوب را برای گلزنی از دست داد.

حالا این سوال ایجاد شده چرا یحیی گل محمدی به مهدی عبدی و حامد پاکدل فرصت نمی‌دهد تا همچون عیسی آل کثیر و به اندازه او در زمین حاضر باشند.

به ویژه حامد پاکدل که در بازی با مس رفسنجان تنها ۴ دقیقه فرصت حضور در میدان را پیدا کرد. پاکدل که در بازی اول مقابل فولاد از دقیقه ۷۲ پا به میدان گذاشت و موفق به گلزنی برای سرخ پوشان شد، بسیار امیدوار است دقایق بیشتری را در زمین پیدا کند.

بیشترین دقیقه بازی او در یک بازی مقابل آلومینیوم اراک بود که گل محمدی تصمیم گرفت عبدی و آل کثیر را از ابتدا راهی میدان کرده و سپس در نیمه دوم هر دو مهاجم را بیرون کشیده و از وحید امیری و پاکدل بهره ببرد، تعویض‌هایی که البته بی ثمر بود.

گفتنی است حامد پاکدل در بازی پرسپولیس مقابل گل گهر نیز درحالی که بازی دو تیم با نتیجه یک بر یک در تهران دنبال می‌شد، از دقیقه ۹۱ پا به میدان گذاشت و در مسابقه هفته پنجم مقابل مس رفسنجان نیز از دقیقه ۸۵ به جای عیسی آل کثیر به زمین رفت.

حالا باید منتظر بود و دید در ادامه راه پاکدل از سوی گل محمدی فرصت بیشتری برای حضور در میدان پیدا خواهد کرد یا نه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها