|

گل گهر بدون 4 ستاره به استقلال رسید

تیم گل‌گهر سیرجان بازی حساسی مقابل استقلال خواهد داشت و به همین خاطر اعضای این تیم روند آماده سازی شان را دنبال می‌کنند.

لینک کوتاه کپی شد

تیم فوتبال گل گهر سیرجان امروز تمرینات خود را جهت آمادگی پیش از دیدار با استقلال تهران در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان دنبال می‌کند.

 به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ نکته کلیدی پیگیری تمرینات گل‌گهر در سیرجان غیبت 4 بازیکن این تیم در تمرینات است. محسن فروزان ، مهران گلزاری، مرتضی تبریزی و شایان مصلح 4 بازیکنی هستند که با تصمیم امیر قلعه‌نویی با تیم به سیرجان سفر نکردند و در تهران زیر نظر مربی بدنساز کار را دنبال خواهند کرد.

بر اساس اعلام باشگاه گل‌گهر، محسن فروزان و مهران گلزاری به دلیل انضباطی و مرتضی تبریزی و شایان مصلح به دلیل عملکرد نامناسب فنی در تمرینات از لیست دیدار با استقلال خط خورده‌اند و در این بازی حضور نخواهند داشت.

بر این اساس بعد از دیدار گل گهر و استقلال قرار است جلسه کمیته انضباطی باشگاه در خصوص این 4 بازیکن تشکیل شود و بعد از آن مجوز بازگشت به تمرینات را بگیرند.

تصمیم امیر قلعه‌نویی سرمربی گل گهر در آستانه دیدار با استقلال مساله مهمی تلقی می‌شود و با این شرایط شاهد دگرگون شدن ترکیب این تیم در بازی چهارشنبه خواهیم بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها