|

درودگر: با پرسپولیس و استقلال در تبلیغات محیطی شریک هستیم

عضو هیات رییس سازمان لیگ می گوید این نهاد با باشگاه استقلال و پرسپولیس بر سر تبلیغات محیطی شراکت 50-50 دارد.

لینک کوتاه کپی شد

عضو هیات رییسه سازمان لیگ گفت: ما قراردادی با توجه به ظرفیت سهامداران بستیم که درآمد تبلیغات به همه باشگاه ها برسد اما باشگاه استقلال در بازی با نساجی بخشی از تبلیغات را در اختیار داشت که متاسفانه توافق ما از بین رفت و این به ضرر تمام باشگاه ها تمام شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ صادق درودگر در مورد اینکه گفته می شود سازمان لیگ با یک اپراتور تلفن همراه قرارداد امضا کرده و قرار نیست تبلیغات به باشگاه داده شود به طرفداری گفت: ما با خیلی از شرکت ها قرارداد داریم و این مساله به واگذاری تبلیغات به باشگاه ها مربوط نمی شود. طبق توافقات قبلی قرار بود 50 درصد از تبلیغات محیطی در میزبانی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در اختیارشان باشد، البته در صورت ارائه ضمانت نامه بانکی و بعد از انجام تشریفات لازم. 50 درصد از تبلیغات محیطی هم در اختیار سازمان لیگ است که درآمد آن برای سایر باشگاه ها است و قرار است ما روی بخش خودمان کار کنیم.

او در مورد ضرر 5 میلیاردی باشگاه ها به خاطر استقلال هم گفت:

ما قراردادی با توجه به ظرفیت سهامداران بستیم که درآمد تبلیغات به همه باشگاه ها برسد اما باشگاه استقلال در بازی با نساجی بخشی از تبلیغات را در اختیار داشت که متاسفانه توافق ما از بین رفت و این به ضرر تمام باشگاه ها تمام شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها