|

ماجرای عجیب یحیی و عیسی چیست؟

عیسی آل کثیر مهاجم باشگاه پرسپولیس در حرکتی عجیب قصد داشت در بازی برابر مس رفسنجان پنالتی را بزند.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس در حالی مقابل مس رفسنجان به تساوی یک بر یک رسید که تک گل سرخ پوشان در این بازی را مهدی ترابی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛  بعد از خطای پنالتی نوشی صوفیانی روی آل کثیر، مهاجم پرسپولیس خودش قصد داشت پنالتی را بزند ولی کادر فنی پرسپولیس این اجازه را به او نداد. اتفاقی که منجر به ناراحتی عیسی هم شد.

این درخواست عجیب از سوی مهاجم سرخ ها درحالی مطرح شد که یحیی گل محمدی از وقتی ترابی به پرسپولیس برگشته، او را به عنوان پنالتی زن اول تیمش معرفی کرد و این موضوع را تقریبا همه می دانستند.

اما پشت پرده درخواست عجیب مهاجم پرسپولیس چه بود، عیسی با دو گل زده در کنار مهدی عبدی بهترین گلزن پرسپولیس در این فصل به حساب می آیند. از طرفی عیسی در این فصل سودای آقای گلی در سر دارد و می خواهد خودش را از همین ابتدای فصل به عنوان یکی از مدعیان اصلی آقای گلی در لیگ برتر معرفی کند. از همین رو قصد داشت با زدن پنالتی مقابل مس و گل کردن ضربه خود، هم تعداد گل های خودش را در این فصل به ۳ برساند و هم راه را برای زدن پنالتی های بعدی در طول فصل باز کند. موضوعی که با مخالفت یحیی خیلی زود منتفی شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها