|

تا دو هفته آینده تکلیف مدیرعامل پرسپولیس مشخص می شود

صدری می‌گوید که تا دو هفته آینده تکلیف حضور او در باشگاه پرسپولیس معلوم می شود.

لینک کوتاه کپی شد

در شرایطی که انتظار می‌رفت با استقرار دولت جدید، تیم مدیریتی باشگاه پرسپولیس نیز دستخوش تغییرات شود اما هیئت مدیره سرخپوشان پس از جعفر سمیعی، مجید صدری را به عنوان سرپرست مدیرعاملی انتخاب کرد و وزیر ورزش نیز به مدت 90 روز به او فرصت داد تا در این پست حضور داشته باشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ حالا با اتمام این فرصت 90 روزه گمانه‌زنی‌ها درباره مدیرعامل بعدی پرسپولیس افزایش یافته و خود صدری نیز در این باره توضح داد: یک نکته‌ای که خوب است به آن اهمیت دهیم این است که برای اولین بار در دولت جدید، دوستان هیئت مدیره بعد از استعفای آقای سمیعی جلسه‌ای گذاشتند و قرار شد که به مدت سه ماه بنده سرپرست باشگاه باشم. آقای سجادی، وزیر محترم ورزش از جنس ورزش است و من فکر می‌کنم ایشان خیلی به نظر هیئت مدیره ما ارزش دادند و قبول کردند طبق نظر هیئت مدیره، بنده سه ماه سرپرست باشم و از آن مدت 15 روز باقی مانده.

او با اشاره به اینکه حکم مدیرعاملی ندارد گفت: فکر می‌کنم کاری که من دارم می‌کنم با اختیارات مدیرعامل است و هر اختیاری که مدیرعامل داشته من هم دارم و کار را جلو می‌بریم. فکر می‌کنم این مسئله حاشیه‌ای است که می‌خواهند برای باشگاه درست کنند وگرنه بین سرپرستی و مدیرعاملی من تفاوتی نیست.

صدری در پاسخ به این سوال که چه زمانی تکلیف حضورش در پرسپولیس روشن خواهد شد اظهار داشت: بالاخره آن مدت که تمام شود اتفاقی که باید می‌افتد و ماهم تا لحظه‌ای که باشیم کارمان را انجام می‌دهیم و هیچ خللی در کارمان وارد نکرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها