|

خبری خوشحال کننده برای هوادان پرسپولیس

با دستور صدری، برای فروش بلیت‌ های دیدار پرسپولیس و صنعت نفت آبادان که امروز انجام خواهد شد، تخفیف 30 درصدی در نظر گرفته شده است.

لینک کوتاه کپی شد

با دستور سید مجید صدری، این باشگاه به نشانه قدردانی از هواداران به جهت مشارکت‌های ایشان در طرح‌هایی چون فروش بلیت مجازی که پیش از این اتفاق افتاد و به ویژه عضویت هواداری در اپلیکیشن اوانو، تخفیف 30 درصدی را برای خرید بلیت بازی پرسپولیس و صنعت نفت ابادان در نظر گرفته است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از برنا؛ به این ترتیب هوادارانی که نسبت به نصب اپلیکیشن اوانو و فعال سازی هواداری خود و دریافت کد هواداری اقدام کرده‌اند فقط از طریق این اپلیکیشن امکان خرید بلیت را خواهند داشت. با توجه به این که خریداران بلیت دارای کد هواداری پرسپولیس هستند، باشگاه تصمیم گرفت برای این بازی تخفیفی 30 درصدی را در نظر بگیرد.

برای این بازی با توجه به بسته بودن درب غربی و همچنین با نظر مسوولان امر، تنها سکوهای روبه‌روی جایگاه و کنار جایگاه برای استقرار تماشاگران در نظر گرفته شده است. به این ترتیب فقط فروش بلیت‌ها 80 هزار و 50 هزار تومانی فعال خواهد بود که بعد از انتخاب از سوی کاربران، در هنگام محاسبه هزینه، تخفیف 30 درصدی تعلق خواهد گرفت.

باردیگر تاکید می‌شود فقط نفراتی باید برای خرید بلیت اقدام کنند که کد ملی آن‌ها در سامانه وزارت بهداشت به عنوان دریافت کنندگان هر دو دوز واکسن ثبت شده است و 15 روز هم از تزریق دوز دوم واکسن گذشته باشد. بر همین اساس از هواداران عزیز خواستاریم تنها در صورتی که حائز شرایط هستند برای این منظور اقدام کنند و در روز برگزاری مسابقه نیز پرینت خرید بلیت و کارت ملی را برای مطابقت کد ملی و چهره همراه داشته باشند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها