|

جلسه هماهنگی دیدار دو تیم پرسپولیس و صنعت نفت آبادان برگزار شد

این دیدار از ساعت ۱۸ روز چهارشنبه 3 آبان با قضاوت علی اصغر مومنی در ورزشگاه آزادی آغاز می شود.

لینک کوتاه کپی شد

نشست هماهنگی قبل از دیدار پرسپولیس و صنعت نفت آبادان از هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) امروز  به ریاست آقای داودزاده ناظر بازی و نماینده سازمان لیگ و با حضور علیرضا کهوری ناظر داوری، عوامل برگزاری مسابقه و نمایندگان دو باشگاه برگزار شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر ورزشی؛ با توجه به حضور تماشاگران در این بازی، مسوولان اجرایی، تاکید زیادی روی بحث ورود تماشاگران و حضور آنها روی سکوها داشتند تا این بازی بتواند الگویی باشد برای سایر ورزشگاه‌هایی که بخواهند در آینده درهای ورزشگاهها را به روی هواداران باز کنند.

علیرضا اشرف مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان نماینده باشگاه گفت: در این چند روز تلاش‌های زیادی از سوی باشگاه انجام شده است. کانون هواداران هر روز پیگیر کارهای مربوط به حضور هواداران در ورزشگاه بوده است. از جمله اینکه خودشان صندلی‌های ورزشگاه را فاصله‌گذاری کرده‌اند و قرار است که هواداران پرسپولیس با رعایت فاصله‌های اجتماعی در این بازی، روی سکوها بنشینند.

او ادامه داد: پرسپولیس به عنوان پرهوادارترین تیم ایران که در این دو سال از نبود هواداران بیشترین ضرر را بین همه تیم‌های لیگ برتری کرده است، قطعا برای فردا برنامه‌ای خواهد داشت که هواداران با کمک نیروهای یگان ویژه و انتظامی و مسوولان اجرایی بدون مشکل وارد ورزشگاه شوند و روی سکوها نیز با فرهنگ بالای خود فاصله‌ اجتماعی را رعایت کنند تا این بازی بتواند سرآغازی باشد برای بازی‌های بعدی که قرار است با حضور تماشاگران برگزار شود.

در ادامه جلسه هم مقرر شد که پرسپولیس با لباس‌های یکدست قرمز و تیم صنعت نفت با لباس‌های زرد رنگ در زمین حاضر شوند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها