|

ملاقات علی منصور با رئیس فدراسیون و سعید محمد قبل بازی پرسپولیس!

یک روز مانده به بازی حساس هفته ششم لیگ برتر میان پرسپولیس و نفت آبادان، رییس فدراسیون در اقدامی عجیب به دیدار سرمربی رقیب پرسپولیس رفت

لینک کوتاه کپی شد

شهاب عزیزی خادم که همین چند روز پیش در فدراسیون فوتبال با سعید محمد (دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی) ملاقات کرده بود حالا در آستانه بازی پرسپولیس و نفت آبادان همراه نایب رییس خود و همچنین سعید محمد به اردوی نفت آبادان رفت.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری، دقایقی پیش اپلیکیشن رسمی باشگاه نفت آبادان تصاویری را منتشر کرد که به شدت شائبه برانگیز است. در این تصاویر شهاب عزیزی خادم به اتفاق حمید مهرعلی (نایب رییس اول فدراسیون فوتبال) کنار سعید محمد در اردوی نفت آبادان دیده می شوند. رییس فدراسیون فوتبال که مشخص نیست چرا چنین روزی را برای بازدید از اردوی نفت آبادان انتخاب کرده، علاوه بر آنکه کنار بازیکنان و مربیان نفت آبادان عکس یادگاری گرفته است در جلسه هایی با حضور علیرضا منصوریان و اعضای کادر فنی و مسئولان باشگاه نفت آبادان دیده می شود.

487599d2-552a-4d2a-ba04-75a2a39e8615_0

درست در روزی که ابراهیم شکوری، دبیر کل اسبق فدراسیون فوتبال و قائم مقام سابق باشگاه پرسپولیس ادعا کرده احتمال می دهد حرکت فدراسیون فوتبال مبنی بر برکنار کردن او از عضویت در کمیته AFC مرتبط با اعتقاد نداشتنش به خوبان عالم و پرسپولیسی بودنش باشد، چنین رفتاری از رییس فدراسیون فوتبال و نایب رییس او تنها و تنها حساسیت هواداران پرسپولیس را نسبت به فدراسیون بیشتر می کند.

به نظر می رسد شهاب عزیزی خادم بعد از ماجراهای خوبان عالم و مشکلاتی که داستان خرید یا اجاره دستگاه مشابه VAR از شرکت مشکوک هنگ کنگی به وجود آورده، در تلاش است ملاقات های خود را با افراد با نفوذ بیشتر کند. در ظاهر اینگونه ملاقات ها حتی اگر برای خروج از این بحران خودساخته باشد، ایرادی ندارد اما اینکه رییس فدراسیون فوتبال و نایب رییس پر حرف و حدیثش درست در آستانه یک بازی حساس باشگاهی در اردوی رقیب پرسپولیس حاضر شوند غیر از تولید شائبه هیچ فایده دیگری ندارد.

اگرچه حضور در اردوی نفت آبادان و استقلالی بودن علیرضا منصوریان، سرمربی نفت، نمی تواند نشانگر تمایل شهاب عزیزی خادم و حمیدرضا مهرعلی به استقلال باشد اما این ذهنیت را برای هوادار پرسپولیس ایجاد می کند که فدراسیون فوتبال به جای آنکه بی طرف باشد در حال روحیه دادن به رقیب پرسپولیس است.

رییس فدراسیون می تواند در زمان های مناسب به اردوی تمامی تیم های حاضر در لیگ برتر و حتی لیگ آزادگان برود. او می تواند با سفر به استان های مختلف از تمرین تمامی تیم ها بازدید کند اما نه در آستانه یک رقابت باشگاهی و آن هم درست در همان روزی که انتخاب میرشاد ماجدی به جای ابراهیم شکوری با اعتراض بازیکن سابق پرسپولیس همراه شده است.

این اولین باری نیست که شهاب عزیزی خادم و حمیدرضا مهرعلی به دلیل نا آگاهی از قواعد و قوانین نانوشته فوتبال، ناخواسته خود را در کانون حاشیه قرار می دهند.

تصاویری که اپلیکیشن رسمی باشگاه نفت آبادان از حضور شهاب عزیزی خادم و حمیدرضا مهرعلی همراه سعید محمد در اردوی تیم آبادانی منتشر کرده را تماشا می کنید:

photo_2021-11-23_18-05-50_2

9a64aa9b-26bb-40e5-9e64-e696549246e9

photo_2021-11-23_18-05-48

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها