|

ترکیب احتمالی گل گهر برابر استقلال، نبرد حیثیتی استقلالی های سابق

امیر قلعه‌ نویی در حالی مقابل استقلال تیم خود را به میدان میفرستد که چهار بازیکن این تیم به دلیل انضباطی به سیرجان سفر نکرده‌اند.

لینک کوتاه کپی شد

محسن فروزان، شایان مصلح، مهران گلزاری و مرتضی تبریزی چهار بازیکنی به شمار می روند که به دلایل انضباطی از همراهی گل گهر به سیرجان باز مانده اند و تا باشگاه در مورد آنها ابراز نظر نکند، به نظر می‌رسد دوری آنها از تیم ادامه خواهد شد؛ تصمیمی سخت در مورد بازیکنانی که حداقل دوتای آنها می‌توانستند در مصاف امروز برابر استقلال در ترکیب اصلی حضور داشته باشند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ با این وصف اما پس از چند هفته نمایش مطمئن فنی از سوی محسن فروزان، نوبت به اکبرمنادی گلر فصل گذشته سایپا می‌رسد و او در مقابل استقلال بازی خواهد کرد.

در خط دفاعی به نظر نمی‌رسد شاهد تغییرات آنچنانی باشیم و احتمالا خانزاده، مسیح زاهدی و آرمین سهرابیان به عنوان سه مدافع میانی تیم بازی خواهند کرد. البته در این بخش از زمین، مکن است شاهد حضور علیرضا آرتا به جای محمدرضا خانزاده هم باشیم.

در ترکیب 2-5-3 مورد نظر کادر فنی گل گهر که امسال توجه ویژه ای به آن شده است، مانند بازی های گذشته مهدی تیکدری به عنوان پیستون راست بازی خواهد کرد و میلاد زکی پور به عنوان وینگر چپ. همچنین علی علیزاده و امین پورعلی هم مثل همیشه به عنوان دو هافبک دفاعی تیم بازی خواهند کرد.

اما در روزهایی که یونس شاکری با مصدومیت طولانی مدت مواجه شده، مهاجم خارجی این تیم هنوز فرصت بازی پیدا نکرده و مرتضی تبریزی هم حالا به دلیل انضباطی از اردوی تیم دور مانده، شاید سخت ترین کار کادر فنی گل گهر انتخاب بازیکنان در بخش تهاجمی باشد. با این حال اگر شاهد تصمیم غیرمنتظره از امیرقلعه‌نویی در این پست نباشیم و به عنوان مثال بازیکن جوان و مستعدی مثل نخودکار فرصت بازی پیدا نکند، احتمالا سعید صادقی و نوید عاشوری به عنوان هافبک های تهاجمی تیم بازی خواهند کرد و رضا شکاری تک مهاجم تیم خواهد شد. البته این احتمال هم وجود دارد که عاشوری در پست هافبک پشت دو مهاجم تیم بازی کند و سعید صادقی در نقش مهاجم سایه تا این دو به علاوه پیستون های تیم نقش اصلی ایجاد موقعیت برای رضا شکاری را برعهده داشته باشند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها