|

فرهاد ترکیب استقلال را تغییر می دهد؟

استقلال در دو مسابقه با فجر سپاسی و نساجی نتوانست به برد دست پیدا کند، اما فرهاد مجیدی نمی خواهد نوع بازی تیم را تغییر بدهد.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال اینروزها همانند دوره استراماچونی با سه دفاع بازی می کند. با توجه به فرصت هایی که تیم نساجی در بازی بااستقلال به دست آورد اینطور عنوان شد فرهاد مجیدی قصد دارد در شیوه چینش تیمش به خصوص در خط دفاعی تغییر ایجاد کند و استقلال را به سیستم 4 دفاعه برگرداند اما چنین چیزی صحبت ندارد و استقلال در بازی پیش رو با گل گهر سیرجان هم با سه دفاع بازی خواهد کرد. این بازی امروز در چارچوب هفته ششم بازی ها در سیرجان برگزار می شود. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ به باور فرهاد مجیدی استقلال با همین شیوه هم در بازی با فجر سپاسی و هم در دیدار با استقلال موقعیت های خوبی برای گلزنی به دست آورد و  اگر قدر موقعیت ها را می دانست، می توانست در هر دو بازی برنده از میدان خارج شود. به واقع دلیل عدم پیروزی استقلال در دو بازی اخیر عدم استفاده از موقعیت ها بوده ودر چنین شرایطی نباید شیوه بازی تیم به خصوص در خط دفاعی تغییر کند.

جالب اینکه استقلال یکی از دو تیم بدون باخت بازی ها به همراه تیم آلومینیوم اراک است و هر دو تیم در 5 هفته سپری شده تنها یک گل خورده اند ودرفاز دفاعی بهترین عملکرد را داشته اند. استقلال در فصل جاری بازی ها تنها تیمی نیست که با 3 دفاع مرکزی بازی می کند. پرسپولیس هم دو هفته ای است که با این شیوه در برابر حریفان ظاهر می شود. نساجی هم از ابتدای فصل با 3 دفاع مرکزی بازی کرده است و جالب اینکه در برابر تیم های مدعی عملکرد خوبی داشته و از بازی با گل گهر و استقلال امتیاز گرفته است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها