|

چرا خارجی های استقلال ممنوع شدند؟

مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال گفت در دو تاریخ به باشگاه استقلال اعلام کردیم حق استفاده از بازیکنان خارجی را ندارند.

لینک کوتاه کپی شد

در فاصله یک ساعت تا آغاز دیدار استقلال و گل گهر، شوک بزرگی به تیم فرهاد مجیدی وارد شد. نوشه ور ناظر مسابقه پیش از آغاز این دیدار، به مسئولان باشگاه استقلال اعلام کرد که این تیم حق استفاده از بازیکنان خارجی اش را ندارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ این در حالی است که هر دوی کوین یامگا و رودی ژستد در ترکیب اصلی حضور داشتند. در همین رابطه فریبرز محمودزاده مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد ابطال مجوز موقت بازی دو بازیکنان استقلال اظهار داشت:

سازمان لیگ همواره با همه باشگاه ها در چارچوب قوانین و مقررات همکاری می کند و به جهت احترام به هواداران و کمک قانونی به فوتبال نیز با وجود اینکه باشگاه استقلال ضمانت های بانکی لازم را برای استفاده از یامگا و ژستند ارایه نکرده بود، با این حال با مساعدت مسئولین فدراسیون و سازمان لیگ، مجوز موقتی برای این دو بازیکن صادر شد تا باشگاه استقلال زمان برای ارایه ضمانت بانکی را در اختیار داشته باشد.

 

محمودزاده افزود:

در نهایت در تاریخ ۲۲ آبان ۱۴۰۰ سازمان لیگ در نامه ای رسمی و محرمانه به باشگاه استقلال اعلام کرد که مجوز موقت و مشروط این دو بازیکن به دلیل عدم ارایه تضامین بانکی لغو شده است. حتی به صورت شفاهی نیز به عوامل باشگاه استقلال این موضوع یادآوری شد.

محمودزاده ادامه داد:

باشگاه استقلال نسبت به تذکرهای قانونی سازمان لیگ بی توجهی کرد و در نهایت امروز برای آخرین مرتبه سازمان لیگ در پاسخ به مکاتبه باشگاه استقلال به تاریخ ۲ آذر ۱۴۰۰ که راس ساعت ۱۵:۴۵ به این سازمان ارسال گردیده در نامه ای اعلام کردیم حق استفاده از این دو بازیکن خارجی خود را نخواهند داشت. این موضوع حتی از سوی مسئول و ناظر برگزاری مسابقه در سیرجان به اطلاع بیژن طاهری مدیر تیم استقلال رسید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها