|

جنجال در ایتالیا، پلیس دوباره به سراغ یوونتوس آمد!

پرافتخارترین باشگاه ایتالیا به دلیل متهم شدن به کلاهبرداری، دوباره زیر ذره‌بین بازرسان این کشور قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

دادستانی شهر تورین از آغاز یک‌سری تحقیقات در دفاتر مرکزی باشگاه‌‌ یوونتوس در شهر‌های تورین و میلان برای رسیدگی به تخلفات احتمالی این باشگاه خبر داد. گویا وجود برخی موارد مشکوک در برخی از نقل و انتقالات این باشگاه سبب شده است که آنها به کلاهبردای متهم شوند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تسنیم؛ طبق بیانیه منتشر شده توسط دادستانی تورین، مأموران پلیس اقتصادی ایتالیا با ورود به دفاتر باشگاه یوونتوس در در شهر‌های تورین و میلان، یکسری  مدارک مربوط به تراز مالی این باشگاه در فاصله سال‌های 2018 تا 2021 را ضبط کرده تا آنها را برای یافتن سرنخ‌های احتمالی درباره کلاهبرداری، ارائه اطلاعات غلط از سوی شرکت‌های وابسته یا فاکتورهای ساختگی برای تراکنش‌های مالی که وجود نداشته‌اند، مورد بررسی قرار دهند.

در همین حال نشریه کوریره دلاسرای ایتالیا نوشته است که در خصوص پرونده‌ای که برای رسیدگی به تخلف احتمالی باشگاه یوونتوس به جریان افتاده، 6 مظنون وجود دارد که شامل رئیس باشگاه آندره‌آ آنیلی، نایب رئیس باشگاه پاول ندود و فابیو پاراتیچی مدیرورزشی سابق باشگاه (او اکنون مدیرورزشی باشگاه تاتنهام است) می‌شود.

به نوشته این روزنامه، رقمی که یوونتوس به سندسازی برای آن متهم شده، 50 میلیون یورو است و یکی از مهمترین بخش‌های مرتبط با آن موضوع معامله میان دو باشگاه یوونتوس و بارسلونا برای معاوضه میرالم پیانیچ و آرتور ملو در تابستان سال 2020 است

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها