|

کپی برداری پرسپولیس از فصل قبل؛ زمستان پر سر و صدا؟

گمانه‌زنی‌ها درباره خریدهای جدید پرسپولیس در نیم فصل، افزایش یافته‌ است.

لینک کوتاه کپی شد

گمانه‌زنی‌ها درباره خریدهای جدید پرسپولیس در نیم فصل، افزایش یافته‌اند و شاید داستان فصل پیش، دوباره برای این تیم تکرار شود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360، پرسپولیس در تابستان امسال، عملکرد موفقی در نقل و انتقالات نداشت. آن‌ها محمدحسین کنعانی‌زادگان و احمد نوراللهی، دو بازیکن ثابت تیم ملی را از دست دادند و شهریار مغانلو هم بخاطر رقم بالای رضایتنامه این تیم را ترک کرد. جانشین این بازیکنان، نتوانستند در حد آن‌ها ظاهر شوند. علی نعمتی که به عنوان جانشین کنعانی‌زادگان جذب شد، به تازگی توانسته جایی در ترکیب پرسپولیس پیدا کند و حامد پاکدل جانشین مغانلو، همیشه نیمکت‌نشین است. رضا اسدی هافبک میانی پرسپولیس به جای نوراللهی هم، بازی با صنعت نفت روی نیمکت رفت. آن‌ها در هیچ پست دیگری هم، با ستاره‌های بزرگ تقویت نشدند. به نظر می‌رسد همین موضوع و مشکلات پرسپولیس، باعث شده آن‌ها سراغ راه حل فصل پیش بروند و از حالا، دنبال خریدهای بزرگ برای نیم فصل باشند.

احمد نوراللهی در شباب‌الاهلی، اوضاع چندان خوبی ندارد. او پس از چند هفته نیمکت نشینی، به ترکیب اصلی برگشته اما عملکرد او در پست هافبک هجومی، شبیه ستاره فصل پیش پرسپولیس نیست. بحث بازگشت او، بارها مطرح شده و احتمالا تا نقل و انتقالات نیم فصل ادامه خواهد داشت. پرسپولیسی‌ها سراغ دو بازیکن دیگر هم در خط حمله و خط میانی رفته‌اند. دو بازیکنی که بتوانند مشکل گلزنی و موقعیت‌سازی آن‌ها را حل کنند. پرسپولیس این فصل بازی‌هایی کم موقعیت‌تر از همیشه ارائه داده و همین موضوع هم باعث شده آن‌ها از حالا، برای نقل و انتقالات نیم فصل آماده شوند.

پرسپولیس فصل پیش هم مجبور شد سناریوی مشابهی را به کار بگیرد. آن‌ها نیم فصل اول، بخاطر محرومیت عیسی آل‌کثیر و جدایی مهدی ترابی مشکلات زیادی را تجربه کردند. پرسپولیس در خط حمله، گزینه‌ای جز عبدی نداشت. در دفاع هم بجز زوج ثابت کنعانی‌زادگان و جلال حسینی، هیچکس نمی‌توانست برای آن‌ها در پست مدافع میانی به میدان برود. زمان مصدومیت کنعانی‌زادگان، کمال کامیابی‌نیا جای او را پر کرد. نیم فصل پرسپولیسی‌ها ترابی را برگرداندند و مغانلو و فرشاد فرجی را به خدمت گرفتند. حالا مدیران این تیم، قصد تکرار همین روند را دارند. یحیی گل‌محمدی، یک‌بار دیگر باید در شرایط سخت تیمش را به نیمه فصل برساند تا آن زمان، شاید رویاهایش عملی شوند. فصل پیش پرسپولیس و گل‌محمدی با وجود همه این مشکلات، نیم فصل را به عنوان صدرنشین به پایان رساندند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها