|

آزمون در منچستر!

رانگنیک هدایت منچستریونایتد را پذیرفته و اکنون تمرکز او به پیشرفت این تیم است.

لینک کوتاه کپی شد

اگرچه رالف در مسابقه حساس امروز در دیدار مقابل چلسی حضور نخواهد داشت اما این امید وجود دارد فلسفه او؛ اُکتان بالا که مطمئنا آن را در اولدترافورد اجرا خواهد کرد، فرم متزلزل یونایتد را تغییر بدهد. طبق معمول با حضور یک مربی جدید، صحبتهایی در مورد تغییرات در اسکواد تیم نیز انجام شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از منیبان؛ رانگنیک ثابت کرده که استاد ساختن و نظارت بر کارهای تیمی است و پیش از این چندین ستاره آینده جهان را کشف و جذب کرده است. نتیجه حضور او در آلمان و اخیرا در روسیه، باعث شده که او به فهرستی جالب از بازیکنان در سراسر قاره دسترسی داشته باشد.

با در نظر گرفتن این نکات، منچستر اونینگ نیوز سه نام هیجان انگیز را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده که می‌توانیم شاهد تعقیب آنها از سوی یونایتد تحت هدایت رالف رانگنیک در پنجره زمستانی پیش رو باشیم.

یکی از این گزینه ها سردار آزمون است. با فعالیتی که رانگنیک در روسیه انجام داده، مشخص است که او ایده خوبی از بازیکنان این لیگ در ذهن دارد و سردار آزمون قطعا نگاه رانگنیک را روی خود حس خواهد کرد. او که لقب مسی ایرانی را به خود اختصاص داده، واقعا شایسته چنین ستایشی هست و به لطف استعدادهجومی و گلهای بسیار زیاد تحسین کنندگان زیادی را به خود جلب کرده است. سردار در این فصل 9 بار موفق به گلزنی شده که یکی از این گل‌ها مقابل یوونتوس به ثمر رسیده است.

تاتنهام دیگر باشگاهی بود که به جذب وی علاقه‌مند بود اما باتوجه به اینکه قرارداد وی در تابستان آینده به پایان می‌رسد، این تصمیم به تعویق افتاد. اگر رانگنیک توجه لازم را به آزمون کرده باشد، این شانس وجود دارد که او در سال جدید به توافق برسد، قبل از اینکه رقابت برای جذب وی در تابستان به اوج خود برسد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها