|

بارسلونا به دنبال ستاره منچستریونایتد!

بارسلونا بعد از ناامیدی در جذب فران تورس ستاره سیتیزن ها، حالا برای جذب آنتونی مارسیال برنامه دارد.

لینک کوتاه کپی شد

بارسلونا برای تقویت خط حمله خود قصد جذب بازیکن در انتقالات زمستانی را دارد. در روزهای اخیر بحث انتقال فران تورس ملی پوش اسپانیایی سیتی به بارسا مطرح بوده ولی امروز مارکا ادعا کرد که همه چیز به بن بست خورده چرا که سیتی حاضر نیست تورس را قرضی به بارسا واگذار کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ باشگاه کاتالان به دلیل مشکلات مالی تنها می تواند به شکل قرضی ولی با بند خرید اجباری تورس را به خدمت بگیرد. سیتی تنها با 70 میلیون یورو و انتقال دائمی تورس را به بارسا انتقال خواهد داد و این انتقال را فعلا باید منتفی دانست.

رسانه ها خبر از حضور متئو آله مانی مدیر بخش فوتبال بارسا در شهر منچستر داده اند و ساعتی پیش اسپورت و موندودپورتیوو ادعا کردند که او اکنون قصد دارد برای جذب آنتونی مارسیال ستاره فرانسوی منچستریونایتد وارد عمل شود.

مارسیال مدت هاست که جایگاه خود در یونایتد را از دست داده و فصل جاری نیز تنها 357 دقیقه برای شیاطین سرخ بازی کرده است. او البته در مقطعی مصدوم نیز بود.

مارسیال سال 2015 با 60 میلیون یورو از موناکو راهی یونایتد و تا 2024 نیز قرارداد دارد. زمانی از او به عنوان تیری آنری جدید فوتبال فرانسه نام برده می شد ولی حالا یک نیمکت نشین محض است. بارسا در تلاش است تا یونایتد را به انتقال قرضی مارسیال متقاعد کند و بند خرید را نیز در قرارداد او خواهد گنجاند.

باید دید این بار بارسا به مقصود خود خواهد رسید؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها