|

چالش وزیر ورزش در انتخاب مدیرعامل پرسپولیس!

احتمالا وزیر ورزش درخصوص انتخاب مدیرعامل پرسپولیس تحت فشار قرار گرفته است

لینک کوتاه کپی شد

حمید سجادی در جایگاه وزیر ورزش در اوج روزهای انتقادات هواداران پرسپولیس از بلاتکلیفی هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه محبوب شان، در مصاحبه ای عجیب نه تنها از یحیی گل محمدی بابت اظهارنظرهایی که برای انتخاب مدیرعامل داشت گلایه کرد بلکه صراحتا مدعی شد از هیات مدیره پرسپولیس خواسته تا نظر نهایی خود را برای انتخاب مدیرعامل اعلام کنند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ سجادی در حالی این ادعا را مطرح کرد که در این مدت مذاکرات جسته و گریخته ای را با افراد مختلف داشته که البته به نتیجه نرسیده و به همین دلیل در تمام اظهارنظرهایش اعلام کرد اگر بنا به تغییرات باشد، جا به جایی ها در زمان مناسبی انجام خواهد شد. صحبت هایی که بیش از آرام کردن پرسپولیسی ها خشم آن ها را به همراه داشت.

موضوع زمانی جالب شد که سجادی در تازه‌ترین اظهارنظرش مدعی شد به خواست هیات‌مدیره پرسپولیس، صدری را به مدت سه‌ماه به‌عنوان سرپرست باشگاه انتخاب کرده و الان هم از آنها خواسته در خصوص مدیرعامل باشگاه به او ایده بدهند.

اظهارنظری که نشان از سیاست جدید وزیر ورزش داشت. پرسپولیسی ها می گویند سجادی با بیان این جملات در واقع سعی کرد هیات مدیره را وارد جریان کرده و با انداختن توپ به زمین مدیران باشگاه، انتقادات را از خود به حداقل برساند، جالب این که از روز قبل که مشخص شد انتخاب مدیران پرسپولیس صدری است که البته کاملا قابل پیش بینی بود، در فضای مجازی شاهد شدیدترین حملات به شخص سجادی هستیم و هواداران پرسپولیس بیش از این که محمد فیاض، غلامعلی محمدعلیپور و محمداسد مسجدی را به عنوان اعضای هیات مدیره مقصر بدانند که بدون برگزاری جلسه دست به این انتخاب زده اند، علیه وزیر موضع گیری کرده اند.

آن هم در حالی که برخی منابع خبری مدعی اند سجادی طی چند ساعت اخیر و با توجه به واکنش تند هواداران پرسپولیس، کمی برای انتخاب صدری به عنوان مدیرعامل تردید داشته و ممکن است به یک باره دست به انتخاب فرد دیگری بزند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها