|

بازیکنان تاجیک پرسپولیس در برزخ!

پرونده بدهی کالدرون، باعث شد سرنوشت دو بازیکن تاجیک پرسپولیس همچنان نامشخص باشد.

لینک کوتاه کپی شد

نقل قولی از وزیر ورزش در روز‌های گذشته حسابی خشم هواداران پرسپولیس را برانگیخته بود. حمید سجادی در پاسخ به انتقاداتی که یحیی گل‌محمدی از عملکرد مجید صدری مطرح کرد، گفت که مسائل مدیریتی ارتباطی به مسائل فنی ندارد و یحیی نباید این مسائل را به هم ارتباط بدهد. این روز‌ها که بحث پرداخت نشدن بدهی گابریل کالدرون مجددا شکل جدی‌تری به خود گرفته است، نقش آن را در تیم یحیی می‌توان به خوبی و به وضوح دید. بلاتکلیفی بازیکنان تاجیکستانی پرسپولیس که برای باز کردن گره فنی تیم چند هفته است به تهران آمده‌اند شاید نقض صحبت‌های اخیر سجادی باشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛ پرسپولیس در فصل جدید با کمبود بازیکن در تیم مواجه بود، اتفاقی که ردپای آن هم به مسائل مدیریتی می‌رسد. بدهی کالدرون و نداشتن مجوز جذب بازیکنان خارجی مانع از این شد تا این تیم برای فصل سختی که پیش رو دارد بتواند تیمش را با بازیکنان کافی تجهیز کند. یحیی گل‌محمدی که فصل طلایی نقل و انتقالات را برای خرید بازیکن خارجی از دست داده بود تلاش کرد تا بعد از آن با استفاده از بازیکنان آزاد و با کمترین هزینه ممکن نیازاتش را برآورده کند. راهی که آن هم فعلا به بن‌بست رسیده است. دو بازیکن تاجیکستانی که با توجه به نیاز کادرفنی به تهران آمده‌اند همچنان بلاتکلیف هستند.

آن‌ها در بازی با صنعت نفت ابادان هم به ورزشگاه رفتند و همچنان در انتظارند تا ببینند قرار است چه زمانی به تیم اضافه شوند. بازیکنانی که حضورشان در تهران هم حاشیه‌های خاص خودش را دارد. این دو بازیکن بدون هیچ تمهیدات ویژه‌ای و بدون این که حتی در جایگاه ویژه قرار بگیرند در ورزشگاه حضور داشتند. بدتر از آن، این است که این بازیکنان نمی‌دانند چه زمانی قرار است قراردادشان را ثبت کنند و اصلا همچین اتفاقی رقم خواهد خورد یا نه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها