|

سقوط به سری بی در انتظار یوونتوس!

باشگاه یوونتوس به سند سازی و جعل حساب های مالی متهم شده است.

لینک کوتاه کپی شد

بازرسان و ماموران پلیس مالی ایتالیا به باشگاه یوونتوس رفته اند تا در خصوص میزان سود مالی این باشگاه طی دو سال اخیر تحقیق کنند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ یوونتوس متهم شده صورت حساب های مالی اش را دستکاری کرده تا سود مالی بیشتری به ثبت برساند. در صورت اثبات این اتهام، یوونتوس با کسر چند امتیاز روبرو می شود اما در صورتی که آن ها از این طریق در دستکاری کردن نتیجه بازی ها نقشی ایفا کرده باشند، با مجازاتی به مراتب سنگین تر روبرو می شوند.

انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان ایتالیا که زیر مجموعه کمیته ملی المپیک ایتالیا است، به این مسئله واکنش نشان داده است. مارکو دونتزلی، رییس این نهاد در خصوص اتهامات مطرح شده علیه یوونتوس گفت: این اتهام بسیار جدی است. اگر یوونتوس با این اقدامات به شکلی غیرقانونی نسبت به سایر رقبا برتری یافته باشد، آن گاه مشروعیت آخرین فصل فوتبال ایتالیا (21-2020)  زیر سوال می رود و در نتیجه فدراسیون فوتبال ایتالیا و سازمان تنظیم رقابت بازار باید با دخالت در این موضوع، افراد مسئول در این پرونده را جریمه کنند.

غیر از مسئولیت های انفرادی، باشگاه از مجازات مصون نخواهد بود. به همین علت و حمایت از حقوق هزاران هوادارا، ما شکایتی را برای دادستانی فدرال تنظیم می کنیم و در سایه این عملیات غیرقانونی بالقوه، خواستار سقوط یوونتوس به سری بی و باطل شدن آخرین عنوان قهرمانی آن ها خواهیم بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها