|

پرونده کالدرون همچنان روی هوا؛ فقط هوادار به فکر است!

کسی خبر ندارد پرداخت بدهی کالدرون از سمت باشگاه پرسپولیس در چه مرحله ای به سر میبرد.

لینک کوتاه کپی شد

سکوت محض مجید صدری و مدیران زیرمجموعه اش در مورد پرونده گابریل کالدرون بسیار عجیب است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از  طرفداری؛ طی یک ماه اخیر اهالی فوتبال شاهد هر نوع مصاحبه و وعده و وعید از سوی مجید صدری و مدیران زیرمجموعه اش در مورد پرونده کالدرون بودند. از وعده 72 ساعته صدری که حدود یک ماه قبل داده شد تا خبر دو روز قبل که حکایت از بازگشت پول داشت و این سوال بزرگ که اصلا پولی به حساب کالدرون پرداخت شده یا نه به وجود آمد.

به هر روی صدری و روابط عمومی و رسانه ای باشگاه پرسپولیس همگی سکوت اختیار کرده اند تا هیچ کس نداند پرونده این بدهی در چه مرحله ای است و قرار است محرومیت نقل و انتقالاتی باشگاه تا چه زمانی ادامه داشته باشد.

صدری که این روزها بیش از هر چیزی درتلاش برای انتخاب به عنوان مدیرعامل و معرفی از سوی وزارت است، مشخص نیست چه می کند و قرار است چگونه این بدهی را پرداخت کند. آن هم در حالی که وضعیت کارگزار نیز همچنان مبهم است اما هرچه هست اگر این مشکلات تا بعد از دربی برطرف نشود، بی تردید شاهد موضع گیری سخت تری از سوی کادرفنی، بازیکنان و در راستای آن هواداران پرسپولیس خواهیم بود.

فعلا دربی در پیش است و سکوت طبیعی ترین راهکار برای آرام کردن جو به نظر می رسد. باید منتظر روزهای آینده بود، روزهایی که هیچ دورنمایی از آن وجود ندارد

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها