|

(عکس و ویدیو) دو صحنه جنجالی داوری دربی ۹۷؛ پنالتی ها سوخت؟!

دربی ۹۷ چیزی جز چند صحنه داوری نداشت. و در این بازی استقلالی ها و اعضای کادر فنی ادعا دارند که اشتباه داوری علیه تیمشان رخ داده است.

لینک کوتاه کپی شد

نود و هفتمین دربی استقلال و پرسپولیس با نتیجه ۰ بر ۰ به پایان رسید.

به گزارش <<شایانیوز>>؛ مانند بسیاری از دربی های قبل حواشی این بازی بیشتر از نکات فنی اش بود، که البته اگر نکته فنی هم داشته باشد!

اعضای تیم استقلال نسبت به داوری دربی ۹۷ اعتراض داشتند و قبل از شروع نشست خبری پایان بازی، محمد نوری‌فر مدیر رسانه‌ای تیم استقلال، گفت: طبق روال امسال مسابقات، بازهم یک پنالتی استقلال سوخته است. به نظرم این موضوع بحث یک این دربی است. یک بهانه هم پیدا شده به اسم ویدیو چک. یک کارشناس پیدا کنید که بگوید پنالتی رخ نداده است. واقعا جای تاسف دارد.

در ادامه فرهاد مجیدی سرمربی استقلال گفت: من هم به جز صحنه دقیقه ۸۷ بازی، صحبت دیگری ندارم. اگر فردا پیشکسوتان، فرگوسن‌های وطنی و جراید نمی‌گویند فرار رو به جلو است، تا امروز داوری ۶ امتیاز از تیم من گرفته است. بازی با فجرسپاسی، گل دوم را درست زدیم و می‌شد دو بر صفر شود ولی یک بر یک شد. بازی با صنعت نفت آبادان، دو پنالتی را نگرفتند که می‌توانست نتیجه را عوض کند و این هم از امروز.

وی افزود: نمی‌دانم. اگر با فرهاد مجیدی مشکل دارند، هوادار استقلال چه گناهی کرده است. من می‌‌روم تا یکی دیگر بیاید و برای او پنالتی بگیرید. من نمی‌دانم داستان چیست. قبلا هم اینجا حرف زده‌ام و هروقت تیمم بد بوده، گفته‌ام که بد بوده‌ایم. هروقت خوب بوده‌ایم هم گفته‌ام خوب بوده‌ایم ولی این داور چگونه پنالتی را اعلام نکرده است؟ من شصت متر دورتر بودم و دیدم پنالتی شده، چطور داور در دو متری نمی‌بیند؟ من صحبتی جز دقیقه ۸۷ ندارم.

سرمربی استقلال درباره آفساید اعلام شده در نیمه اول روی فرار حسین‌زاده، اظهار کرد: چون من خودم رو خط بودم، صحنه را دیدم. تصویر تلویزیونی از بالا گرفته و مشخص نیست. مطمئنم که آن صحنه هم آفساید نبود. بدبینانه‌ترین حالت، مساوی بودن دو بازیکن بود. دوربین چون از بالا و سمت چپ گرفته، مشخص نیست.

مجیدی در ادامه گفت: حرف بزنیم می‌گویند فرار رو به جلو کرده است. ۶ امتیاز را داوران از تیمم گرفته‌اند. همین الان با ۲۰ امتیاز باید بالای جدول باشیم. من نمی‌دانم مشکلشان با استقلال است؟ جان هرکسی را که دوست دارید VAR را بیاورید. دیگر حق یک تیم را چگونه باید تضییع کنند؟

چند صحنه مشکوک داوری در این بازی را که کانال و پیج رسمی استقلال در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است را ببینید.IMG_20211204_210148_453

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها