|

وقتی میثاقی و احمدی کاسه داغ تر از آش می شوند!

مجری های ورزشی تلویزیون علیه باشگاه استقلال شده اند و به نظر این رویه درخصوص باشگاه پرسپولیس هم ادامه داشته باشد.

لینک کوتاه کپی شد
1

دربی پایتخت اگرچه جذابیتی نداشت و با تساوی بدون گل به پایان رسید، ولی با یک اتفاق مهم بیرون از مستطیل سبز همراه بود؛ اتفاقی که ارتباط مستقیم با تبلیغات محیطی داشت. در واقع برای اولین بار در دربی بود که تبلیغات محیطی به باشگاه استقلال واگذار شد و آن‌ها از کنار همین یک بازی، چندمیلیارد تومان سود کردند. به گزارش فرارو، استقلالی‌ها البته بخش زیادی از بنر‌های تبلیغاتی را روی سکو‌های خالی از تماشاگر کشانده بودند تا از این حیث بتوانند سود بیشتری ببرند، ولی این اقدام باشگاه چندان مورد توجه محمدحسین میثاقی، مجری برنامه فوتبال برتر و البته محمدرضا احمدی گزارشگر بازی قرار نگرفت و آن‌ها بار‌ها از این گفتند که چنین تبلیغاتی مورد رنجش مخاطبان تلویزیونی می‌شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛ گلایه این دو از استقلالی‌ها این بود که روی کیفیت تصویربرداری اثر منفی دارد. شاید از نگاه زیباشناسی حق با آن‌ها باشد، ولی سوالی که هر دو نفر باید به آن پاسخ دهند این است که چه کاری به شخصه انجام داده اند تا باشگاه‌های ایرانی از لحاظ مالی متضرر نشوند. بعد از نامهربانی با عادل فردوسی پور و کنار راندن او از تلویزیون و البته بعد از مهاجرت مزدک میرزایی، این دو چهره، درست یا غلط خودشان را در زمره برترین‌ها می‌دانند، ولی واقعیت این است که این دو نفر هم تا به حال کوچکترین برنامه‌ای جهت زنده شدن حق پخش تلویزیونی برای فوتبال ایران نداشته و بیشتر سعی داشته اند مدیران تلویزیون را راضی نگه دارند.

آیا دست آن‌ها در ساخت چنین برنامه‌هایی بسته، ولی زبانشان برای نقد کردن فعالیت‌های تبلیغاتی دو باشگاه مطرح ایران، تند و تیز است؟ درست است که بهتر بود سکو‌های ورزشگاه با حضور تماشاگران پرشور مزین می‌شد، ولی وقتی با بی برنامگی مسئولان ایرانی، سکو‌ها خالی مانده، آیا باشگاه‌ها هم به خاطر تلویزیون باید قید میلیارد‌ها تومان پول را بزنند؟ مجری و گزارشگر دربی اعتقاد داشتند که چنین تصاویری مورد رنجش مخاطبان می‌شود، ولی سوال اینجاست که مگر مخاطبان تلویزیون یکی از ده‌ها میلیون هوادار این دو تیم نیستند؟ چرا باید این مخاطبان از اینکه پولی به جیب باشگاهشان برود و بتوانند یکی از بیشمار مشکلات موجود را حل و فصل کنند ناراحت شوند؟ آیا مخاطبان تلویزیون از زیرنویس‌های آزاردهنده‌ای که مدام حین پخش بازی‌های فوتبال روی صفحه ظاهر می‌شود، رنجیده خاطر نمی‌شوند؟ آنجا که نفعش برای تلویزیون است همه چیز خوب است، ولی وقتی قرار است پولش به جیب استقلال و پرسپولیس برود به ناگاه همه چیز زشت شده و مخاطب اذیت می‌شود؟

بهتر است مجریان ورزشی تلویزیون قبل از تکرار انتقادات بحث برانگیزی ابتدا فکری به حال دوگانگی عجیب رخ داده در این موضوع کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • حسین ارسالی در

    دقیقا درسته

  • دلسوز ارسالی در

    همین احمدی و میثاقی ملعون که همش دم از دلسوزی واسه این دو باشگاه و انتقاد از مشکلات اونها میزنن.چرا تا الان یکبار نیومدن راجب به حق پخش تلویزیونی صحبت کنند؟؟؟؟؟
    حق پخش تلویزیونی حق مسلّم همه باشگاه هاست. الان همه جای دنیا درآمد اصلی تیما از حق پخش تلویزیونیه!! چرا نباید حداقل بخشی از این پول به خود باشگاه ها برسه؟؟؟

  • مهدی ارسالی در

    گل گفتی...
    زنده باد،💙💙💙

  • ناشناس ارسالی در

    البته از نظر نمایش تلویزیونی اگر به حق خواسته باشید صحبت کنید واقعا تماشای بازی از قاب تلویزیون سخت بود و چشم را آزار میداد که می بایست اشکال کار را برطرف کرد اما از نظر هزینه های باشگاهی حق با باشگاه ها است نه حق پخش تلویزیونی به باشگاه ها داده می شود نه حق تبلیغات نه پولی بابت قهرمانی و نایب قهرمانی از طرف فدراسیون داده می شود بابا یه مسابقه محلی ما برگذار میکردیم به قهرمان جام یه هدیه ای چیزی پرداخت میشد اما لیگ به این پر تم تراق ما هیچی

  • علی ارسالی در

    خود شیرینی ها و پاچه خواریهای این دو نفر دیگه امری عادی شده...

  • حسین ارسالی در

    برخی از گزارشگران نان را به نرخ روز میخورند میثاقی اگر انسان خوبی بود پست فردوسی پور را اشغال نمیکرد

  • مسعود ارسالی در

    این دونفر از دید مردم بسیار منفور وغیر قابل تحمل هستند،فردوسی پور محبوب قلب ۸۰ میلیون ایرانی بود که متاسفانه جایش رو به متملقی مثل میثاقی دادند که وجودش موجب آزار روحی همه ماست،احمدی هم که وقتی وراجی میکنه ما صدای تلویزیون رو صفر میکنیم چون بسیار گزافه گوست
    لطفا نظر بنده رو بذارید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها